Kriss: Priser kommer vi ikke til å gå ut med. Det kommer an på markedspriser neste år. Vekten blir lett,men det vet mr. light Wethe mer om.
Moose: Marathon blir nok eneste fulldemper fra Nakamura. Veier inn sannsynligvis i området 10,7-11,00 kg. Ramme med demper legger på ca. 1,5 kilo fra en Platinum Core.
Har XX tilgjengelig fra neste sesong, så det dukker nok opp komponenter på utvalgte modeller fra Diamant og Nakamura.
Blir det også en "high end" fulldemper i 2010? Blir det XX på hardtailen? Spennende ...
100mm fulldemper med spec fra Platinum Core. Vekt ca 10.7kg Fullt XX drivverk på en modell. XO RD, XO twister, XX FD, FSA K-Force 386 krank og XTR 11-32 på en annen
100mm fulldemper med spec fra Platinum Core. Vekt ca 10.7kg
Noen som har bilder av Platinum Marathon? Jeg er på utkikk etter en slik sykkel, dersom Nakamura kommer med en aktuell så tror jeg nok jeg venter og ser..
Den er sikkert kommet i noen varehus ogsaa.. Men snakket om mitt hus og for og spesifisere ytterligere saa var det huset jeg bor i naa og ikke det jeg bygger jeg snakket om.
tenkte kanskje noen av dem som tok bilder av disse syklene på messe (som vel er arrangert av og for varehusene) viste om dem var kommet i hus hos butikkene, og var skrudd sammen nok til å vises fram. Men sykler til over, eller også opp mot 15000 er vel ikke vanlig å se i mange små butikker som vel skal gi inntrykk av å ikke være altfor dyre. Men lurer egentlig mest på Platinum Advance i den sammeheng. Men om det er ditt eget hus hjelper ikke det meg så mye på det Men det er vel kanskje eneste vei å bestille den sjøl, verksteda er vel litt ymse uansett i dissa butikkene? Lykke til med bygging av hus forresten (er vel kanskje fordi intersport ikke bygger store varhus som xxl, men mange små og gjerne litt sentrale (dyrere steder, leie) at dem ikke tar inn annet enn dem billigste sykkelen som man heller kan bytte neste år når den er ødelagt eller når bremsene ikke funker og giret hopper).
Jeg har hørt nå at Nakamura Platinum Advance faktisk ikke var lagd engang når den messe var. Så da kan vel det forklarer hvorfor det ikke kan ha vært mulighet til at det kunne dukke opp et bilde av den derfra f.eks. Men virker ikke som dem har lagd mange av den selv nå.