Vi har nå gravd frem 10 par holker, både til grip shift og full lengde. Send navn, adresse og ønsket type til enten meg eller Espen Wethe, så sender vi ut de vi har.
Fint å få noen tilbakemeldinger på hva dere synes også, siden de holkene vi har brukt til nå har vært gjennstand for en viss diskusjon...
Arnt [/quote]
Det ble jo en sinnsykt respons på dette, men nå begynner det å bli tomt her... Vi har et par hvite i std lengde, og to par til Grip Shift igjen.
Vi har nå gravd frem 10 par holker, både til grip shift og full lengde. Send navn, adresse og ønsket type til enten meg eller Espen Wethe, så sender vi ut de vi har.
Fint å få noen tilbakemeldinger på hva dere synes også, siden de holkene vi har brukt til nå har vært gjennstand for en viss diskusjon...
Arnt [/quote]
Det ble jo en sinnsykt respons på dette, men nå begynner det å bli tomt her... Vi har et par hvite i std lengde, og to par til Grip Shift igjen.
"Løp og få!" [/quote]
Da må vi melde om at det er TOMT for holker på huset! Vi har til nå sendt ut 15 par, og vi venter i spenning på tilbakemeldinger fra dere heldige som fikk!
Da var holkene i hus. Ser veldig bra ut Arnt. Har vært veldig fornøyd med Richey wcs sine skum holker, men ser jo nå att vekt besparelsen er forholdsvis stor på en liten ting som holker. Richey sine veier jo over 50 gram mot c4 på 16...... De virker litt mer kompakte i matrialet enn de jeg er vant til. Brukte ett par bbb holker nå sist som ble slitt ut ganske fort(slitt ned til styret), c4 virker mer holdbare ved første øyekast. Virker som de vil gi god nok friksjon ved bruk av hansker(virker liksom litt glatte ved en naken hånd.). For en delvis vektfrik som meg, virker dette som ett meget bra produkt som vil erstatte mine wcs og spare meg for noen å 30 gram ;-)
It`s not the fart that kills, but the smell -Petter Solberg-
Hva koster de og hvor kan de kjøpes? Er vel samme vekt som extralite sine.. Ritchey sine er tunge, men 50 gram er i allefall ikke mine, mener mine ritchey var 32 og extralite 15.
Hei! Kult at det er noen som har fått holkene allerede, det er i alle fall hyggelig med tilbakemeldinger fra dere!
Holkene kan desverre ikke kjøpes løst enda, de blir kun levert originalt på Diamant og Nakamura sykler, men vi vil vurdere å legge disse inn i sortimentet for neste sesong.
Hei! Kult at det er noen som har fått holkene allerede, det er i alle fall hyggelig med tilbakemeldinger fra dere! Holkene kan desverre ikke kjøpes løst enda, de blir kun levert originalt på Diamant og Nakamura sykler, men vi vil vurdere å legge disse inn i sortimentet for neste sesong. Arnt
Ok! Holker på 16 gram er gode greier! Og da var 2010 modellene kommet på intersport sida og. Har bestilt meg nakkis (Pursuit Custom) så var jo moro og se hvordan den ser ut, og jeg må si den så bra ut! Håper levering uke 10 holder, skal til canari uke 12..
Kinesis sin hjemmeside er vel en start(står ihvertfall litt der,men så må man jo vite hvilke rammer diamant bruker)... Ellers så har vel Espen W all info. Men synes godt de kan legge ut den infoen på nettsidene sine.
Da er C4 holkene for grip shift testet ut litt og tilbakemelding sendt på mail. Det var forøvrig deilig gjørmete i skogen. Det var ikke akkurat Coca Colas glansbilde av en julenisse som kom ut av skogen i dag.....
Tusen takk for tilbakemelding, hyggelig å få mail om produktene våre! Håper at alle som har fått holker er fornøyde og vi gleder oss til 2010 sesongen!