Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 4 av 4 1 2 3 4

NM i Grefsen

Re: NM i Grefsen - noen bilder fra dag 1 [Re: Lillosti29] #806479 06/09/2009 21:15
bonsak Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
Ja takk. Fint å få dette skikkelig dokumentert :-) Greit å ha til eventuelle barnebarn.

-b

Stolt medlem av F-A-R og Norsk Geriatrisk Dirt Forbund
Trener utforgruppa SK Rye

Re: NM i Grefsen - noen bilder fra dag 1 [Re: bonsak] #806520 06/09/2009 22:20
tron Offline
Besatt
Besatt
Bildebonanza... Større bilder finnes her.

Norgesmester Emil Carlson

Heia Håvard!

Like etter gikk det på rattata for Christopher Haugland.

Her går norgesmesteren til småskogs i førsteomgangen;-)

Heia Xander! Hyggelig å se at du fortsatt er med i gamet, 15 år etter vi var på stijakt i bergensfjellene.

Re: NM i Grefsen - noen bilder fra dag 1 [Re: tron] #806521 06/09/2009 22:20
tron Offline
Besatt
Besatt
Litt til...

Dagens mest uheldige må vel være ? Trynings i første, tidtakerkrøll i andre og punktering i tredje forsøk?

Her har vi vel juniornorgesmesteren.

Her gikk det drøyt fort!

Snakk om synkronfotografering! Bendik (med blitsen) har lagt ut noen bilder her

Redigert av tron; 06/09/2009 22:21.
Re: NM i Grefsen - noen bilder fra dag 1 [Re: tron] #806524 06/09/2009 22:32
ariander Offline
Fersking
Fersking

Redigert av ariander; 06/09/2009 22:36.
Re: NM i Grefsen - noen bilder fra dag 1 [Re: ariander] #806534 06/09/2009 23:59
SimenØviz Offline
Fersking
Fersking
Her er nesten alle mine:

Hvis du kjenner deg igjen i noen av bildene så gå til flickeren min http://flickr.com/sim1ov for å få bildene i stor versjon
ENJOI

Re: NM i Grefsen - noen bilder fra dag 1 [Re: SimenØviz] #806704 07/09/2009 09:09
B
bjarne Offline
Veteran
Veteran
B
Takk til arrangørene, alt gikk bortimot knirkefritt og løypa var knall! Takk til de andre deltakerne, det er et fantastisk godt miljø i utforsporten. Og ikke minst takk til publikum, det var kjempekult å bli heia gjennom absolutt hele løypa!

Jeg fikk knipsa et bilde der tre største karene i helga var samlet. Speaker Pål "Pottis" Standal, rittleder Tommy Folkøy og Norgesmester Emil Aamli Carlson. Tusen takk for ei kjempeflott helg, karer!

Denne helga ble en skikkelig opptur for min del. Trodde jeg bare kunne drømme om å havne midt på resultatlista. Neste år skal jeg stille med bittelitt høyere ambisjoner og litt mer treningsgrunnlag.

Re: NM i Grefsen - noen bilder fra dag 1 [Re: bjarne] #807482 08/09/2009 07:54
Rednax Offline
Ringrev
Ringrev
Kroppen begynner å komme seg etter to dagers intens utagerende sykkelglede, men abstinensene er her allerede.
Hiver meg på takkelisten!

Takk til Tommy og I.K.Hero, takk til NCF, takk til tilskuerene, takk til fotografene og takk til svenskene! Et slikt arrrangement som dette gir maks mersmak på DH-idretten i Norge! Takk til skitrekket! Litt uvant å sitte på en sykkel med forhjulstrekk, men det var vel verdt det. Kom ut av tellingen på hvor mange runs jeg fikk, uansett ble antallet minst doblet i forholld til tidligere da vi ble kjørt opp. Takk til værgudene for både regn og sol! Til og med selve løypen (som tidligere i Grefsen aldri forandret seg noe særlig fra år til år) briljerte med ny, krevende trassé og schizofrent underlag. Ikke rart det måtte en psykolog til for å tukte den...

Virkelig gøy å få hive seg utfor institusjonen 'Kleiva på nytt, never thought I'd say this, men jeg har nok til og med savnet Angviks brøling fra sidelinjen de årene jeg holdt meg hjemme. Godt han også var på plass.

Takk til Pål for fantastisk speakerjobb! Norge har nå sin egen Rob Warner, om enn edruere og roligere (alt er relativt). Å få kommentert fallet sitt mens man fremdeles er i luften var en heeelt ny opplevelse! Tror jeg ble gjort oppmerksom på at jeg snart ville treffe bakken og skjene ut innen jeg forstod det selv, og det via PA-anlegget. (Å bli semidisset mens man prøver å komme seg på sykkelen hjelper forøvrig godt på å få opp farten igjen.) Pål gjorde en utrolig jobb med å fenge publikums oppmerksomhet og underholde med vittigheter, intervjuer og insikt om ryttere og sporten, også når det skjedde lite i løypen. Godt jobbet!

Takk til medkonkurrenter og ryttere i alle klasser! Mer inkluderende og åpen gjeng finner en vel ikke noe sted. Dere "gjorde" rittet. Herlig at så mange stilte opp, dette må dere fortsette med! Dessuten gøy å få med seg hvem det egentlig er som gjemmer seg bak avatar- og nickene. Etter å ha deltatt på kun ett ritt tidligere i år er jeg nå overbevist. Dette var så mye mer enn mer enn dråpen som fikk sykkelflasken til å renne over, jeg MÅ få kommet meg på flest mulig cupritt (inkl. NM) i løpet av 2010.! (..og da, Peter og Torstein, har jeg ikke tenkt å tilbringe tiden under finaleomgangene med å klemme på trær langs løypen, hoppe meg utenfor løypebånd eller å snuble gjennom gjørmen. Håper jeg..)

God bedring Håvard! Har selv brukket samme ben (men da på landevei), og vet at det tar litt tid å komme seg. Se på det slik; når det er leget blir det sanynligvis sterkere og du blir da enda bedre rustet (bokstavelig talt) til å sykle nedover. Dessuten gir et forsterket(tyngre) bekken lavere c.o.g og økt stabilitet ICON_WINK . Uansett mektig imponert av hvor tøff du var etter ulykken (jeg ble liggende til lege og ambulanse ankom). Håper du får en grei rekonvalesens og at du blir å se i løypene til neste år også!

Det aller siste gjelder dere alle!

..just wait 'til I'm cllipped in and sober..
Re: NM i Grefsen - noen bilder fra dag 1 [Re: Rednax] #807823 08/09/2009 14:38
Howard Offline
Ivrig
Ivrig
Da har jeg mast meg til å få dra hjem fra sykehuset. Blir sykemeldt noen uker, så sesongen ble litt tidlig ferdig i år...
I løypa var det en som viste meg trynet på videokameraet sitt, var det noen her fra forumet eller er det noen som kjenner vedkommende? Hadde vært "interessant" å hatt filmsnutten!
Takker forøvrig for alle meldinger og tilbud om hjelp osv!

-H

Redigert av Howard; 08/09/2009 14:40.
Re: NM i Grefsen - noen bilder fra dag 1 [Re: Howard] #809160 10/09/2009 09:19
B
bjarne Offline
Veteran
Veteran
B
Ai, Håvard, makan til dårlig karma du hadde denne helga! Ødelagt sykkel og kropp. Da jeg snakket med deg på telefon etter premieutdelinga forstod jeg deg slik at du "bare" hadde fått et kutt i hofta, ikke et brudd (jeg hører tydeligvis ikke godt nok etter når folk snakker til meg). Håper du kommer deg raskt og mest mulig smertefritt:) Sees i løypa neste år! Takk igjen for å ha fått lånt heisfestet.

Re: NM i Grefsen - noen bilder fra dag 1 [Re: bjarne] #809587 10/09/2009 18:25
L
Lillosti29 Offline
Ivrig
Ivrig
L
Jeg så det lå et bilde tidlig i tråden som var identisk med et av mine, bare en annen vinkel. Så derfor slenger jeg det ut før det går i glemmeboka..

Vedlegg 1.jpg

Del stien, skru av Strava
Re: NM i Grefsen - noen bilder fra dag 1 [Re: Lillosti29] #811228 13/09/2009 15:18
E
erik78 Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
E
Jeg trynet litt i overkant hardere enn pysen meg tåler under de obligatoriske gjennomkjøringene, så jeg endte opp som tilskuer, med Socomen "trygt" plassert i en busk:

Noen av mine bilder:

Hilsen
Erik
Re: NM i Grefsen - noen bilder fra dag 1 [Re: Lillosti29] #952495 27/05/2010 10:45
E
ehawk Offline
Fersking
Fersking
E
Vet att jag är väldigt sent ute, men har först nu fått upp bilderna på nett...Kanske någon som vill se ICON_SMILE

Bilder

Side 4 av 4 1 2 3 4

Moderator  support