Hei, nå har jeg ikke vært her på en stund, men etter å ha sykla utfor i aron i dag, så knakk jeg krankbolten (fikk sikkert slark i løpet av dagen som jeg ikke merket). Derfor med mindre jeg på en eller annen måte kan få tak i å lettvint skifte ut bolten så tenkte jeg at dette var en god unskyldning til å skifte ut hele kranken (dvs. lager og armer). Nå har jeg en truvativ stylo krank på en Santa Cruz Chameleon 2007 modell. Jeg tenkte å bestille fra CRC og jeg vil da ha noe som tåler en trøkk siden jeg bruker hardtailen til utfor og noe som helst ikke er alt for dyrt dyrt ( tenker meg ca 1000kr).

Jeg bøyde også bakre rotor da bakhjulet på en eller annen måte kom ut av dropouten, så jeg ser på dette som en gylden mulighet til å putte rotoren jeg har foran bak (de er begge 185mm, har juicy 7) også sette på adapter og en 203mm rotor foran da jeg kommer il å sykle en del utfor med denne sykelen. Vil da dette funke?: rotor og adapter jeg kjører bare en klinge foran (36t) og har en mrp mini-g kjedefører på.

Takker på forhånd for all hjelp ICON_WINK

Nødvendigheten av fulldemper er en myte
Allergisk mot asfalt og oppoverbakker
HardTail-Mafiaen