Jeg selger min Avanti team freeride fulldemper. Sykkelen er 4 år gammel og svært pent brukt. Jeg er tredje eier. Den første eieren brukte den såvidt det året han eide den, eier nummer to brukte den godt et år, og jeg brukte den litt i fjor, og er kun testsykla på veien i år. Sykkelen er i veldig god stand. Kun litt riper etter vanlig bruk, og dekslet på girskifteren er brukket av slik at man ikke ser hvilket gir man er i, men kan sette på ny girskifter hvis det er helt krise

-Avantiramme størrelse M/L(Antar jeg. Er 178 og når jeg står over sykkelen er ramma såvidt borti mine edle deler)
-Junior T-gaffel
-Mavic D321-felger
-Formula Oro-bremser foran og bak. Kjøpt ny i fjor, er så og si kun innkjørte.
-Shimano Deore 9-girskift bake.
-Styre fra en Specialized Demo 9
-Hutchinson octopussy-dekk, kjøpt ny fremme og bake i fjor.
-Standars billigpedaler og ukjent greit sete.
-Den røde klossen ved kransene fremme er hjemmelaga, holder kjedet på plass, ikke sjangs i havet at du blir å få kjedet til å hoppe av. Bombesikkert.
-Flotte røde holker!
Sykkelen selges fordi jeg ikke har tid eller lyst lenger. Følger også med to par 661-hansker, en giro basagotia-signaturpisspot, legg/knebeskytter i str.M fra raceface og en fullhjelm av ukjent merke.
Håper på å få om lag 12000 for sykkelen, prisen kan diskuteres. Sykkelen står for tiden i Bodø. Send mail/PM hvis du er interessert. Flere bilder kan sendes hvis ønskelig.