Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Skoda Yeti, what to do???

Skoda Yeti, what to do??? #790160 15/08/2009 17:54
Alpers Offline OP
Søk hjelp!
OP Offline
Søk hjelp!
Som den stolte eier av En Yeti 303, Yeti AS-R, en Yeti cap, et par Yeti t-skjorter og en Yeti plakat vil jeg si jeg er over gjennomsnittet glad i Yeti. Jeg elsker forøvrig å sykle, er opptatt av miljøvern, er nøktern og er generelt i mot det forbruksvanviddet som verden styres mot i dag. (selvom jeg motvillig og ubevisst er en del av den) Derfor kjører jeg en gammal Skoda, men bare kun når jeg absolutt må.

Skoda har åpenbart forstått at jeg ikke vil bruke penger på ny bil, så de har valgt å bruke kraftigere lut for å tukte sånne som meg. Nå har de laget en egen bil; en Skoda Yeti...

Normalt sett er jeg ekstremt beslutningsdyktig, men nå står jeg fast. Burde jeg være prinsippfast og holde til min gamle skrotbil, eller la meg rive med av forbrukersamfunnets gunst??

Livet er fullt av vanskelige valg. Håper Yeti saksøker Skoda, slik at jeg slipper å tenke selv.

http://www.dinside.no/816550/smaatoff-familievogn

Henrik Alpers
Redaktør | Landevei
landevei.no
@landevei
@henrikalpers

Re: Skoda Yeti, what to do??? [Re: Alpers] #790171 15/08/2009 18:05
krise Offline
Medlem
Medlem
Du sier du er opptatt av miljøvern, da er vel sånn som jeg ser det dette en vinn-vinn situasjon. Du kjøper ny Yeti og kan smile både over å ha Yeti (på to og fire hjul) og de få turene du tar med bil sparer miljøet mer enn din gamle bil ICON_SMILE

tøm det som er fullt, fyll det som er tomt og klø der det klør...
Re: Skoda Yeti, what to do??? [Re: krise] #790190 15/08/2009 18:31
O
Ole Offline
More than words
More than words
O
Hvis det er miljøet som teller så er det best å fortsette med den gamle bilen, nesten uansett hva man har og hva man vurderer å kjøpe nytt...

Synes Skoda Roomster virker som en praktisk og fornuftig bil. Du kan sikkert få plass til noen Yeti-klistremerker på den. ICON_SMILE

Ole.

Re: Skoda Yeti, what to do??? [Re: Ole] #790215 15/08/2009 19:05
T
trond67 Offline
Entusiast
Entusiast
T
Den hadde jo kledd en 303 på taket da;-)
Kan den bestilles i Yeti turkis tro?

Moderator  support