Diverse deler selges. Prisene er prisforslag, det er lov å gi bud. Ved flere interesserte selges det til høystbydende, evt foretrekkes de som henter på døra. Alle priser er uten frakt.
WTB Pure V Stealth: noen år gammelt, men lite brukt. Skinntrekk. 257 g i flg. min vekt. 300,-

Stæsj for å få stivere innfesting av fremhjulet: har du vanlig QR i dag og har lyst til å få en stive innkobling av fremhjulet? Da er dette en billig måte å gjøre det på. Les mer
her.
Ritchey nav for skivebrems med 9mm gjennomgående Scraxle. Navet er kanskje ikke det beste navet i verden, men mange nav lar seg modifisere for å bruke 9mm aksling, så da kan du bruke denne akslingen med ditt nav, og bruke navet jeg selger som bokstøtte, eller for å beskytte gaffelbeina mot bøying når du sender sykkelen med fly. 200,-
Konverteringskit for å bygge om DT Swiss 440 / Hugi / FR 2350 til 9 mm aksling. 200,- (listepris i Norge er såvidt jeg vet over 700 kr)

Konverteringskit for å bygge om DT Swiss 240 / FR 1750 til 20 mm aksling. 200,- (listepris i Norge er såvidt jeg vet over 700 kr)

Gammel 44t Shimano storeklinge, XT eller XTR. Slitasjetilstand ukjent, men såvidt jeg husker ble den ikke brukt så lenge før den ble byttet ut med slagring. Noen knekte tenner. 150,-

Et par Odi Rouge lock-on i normal lengde, et par i grip shift-lengde. Endehylser til alle, men bare nok lock rings til tre av de fire grepene. Dersom du kjøper
Odi sine elegante endestykker så trenger du bare to lock rings. 100,- for grep med fire lock rings, 75,- for grep med to lock rings. Førstebudvinner får velge type og med to eller fire lock rings.

Slangeløst 1:
Weldtite Tubeless Cycle Inside Repair Kit + Weldtite Tubeless Tyre Outside Repair Kit: det er brukt én lapp fra inside repair kit. 50,- for begge.
2 stk Mavic tubeless-ventiler: 100,-. Mulig jeg har noe mer småtteri som skal følge med ventilen, spør om noe savnes.

Slangeløst 2: Stan's Notubes kit
2 ventiler (bare én på bildet men jeg har to)
Verktøy for å skru ut ventilkjernen
Liten påfyllerflaske: uåpnet (og full av latexguffe)
Halvfull litersflaske med latexguffe: en liten slant guffe har blitt helt i dekk og helt tilbake igjen
Samlepris: 200,-

Park Tool kjedevasker. 100,-

Girstæsj:
XT girspaker foran + bak (2005): 50,- per stk
XT bakgir (2005): 100,-
XTR bakgir (2003?): 50,-
Tilstanden på bakgirene er ukjent. De ser helt rette ut for meg, men det er vanskelig å se.

Nakamura klatregrep: gis bort om du kjøper noe annet
Setepinnen i midten er ikke til salgs
Noname Setepinne 27,2 x 350, 333 g i flg. min vekt: 100,-

Bud i tråden. Kverulering på PM.