Hei,
Nykomling på forumet. Har flyttet til Oslo og etter å ha tilbakelagt noen mil i nordmarka med joggeskoene så innser jeg at det hadde vært moro med en sykkel. Jeg er vel å definere som nybegynner hva gjelder terrengsykling. Bruk blir i all hovedsak stisykling, tenker da mest på fine brede sykkelstier, ikke trange, komplekse skogsstier. Det kan vel også bli litt sykling rundt om i Oslo, til og fra kamerater og slikt! Jeg er 186cm høy, 82kg.
Jeg har hørt at brukte MTB kan være litt risikokjøp da man ikke vet hvor hardt den er kjørt og hvor godt den er behandlet.
Kommentarer til dette?Hva gjelder pris tenker jeg at med mitt behov må det holde med 10 000,-, meget mulig mindre. Jeg er en utrolig sucker for gode tilbud, har tendens til å kjøpe basert på hvor stort avslaget her heller enn hva prisen blir

Jeg har ikke funnet veldig mye gode tilbud enda. Kommer dette mer iløpet av høsten sånn rent generelt? Planen min er å gjøre et godt kjøp fremfor å få sykkelen kjapt. Det eneste jeg har sett som jeg vurderer er her:
http://antonsport.no/s/c.aspx?cid=657&pcid=577 Gekko Flight ALU eller MTN. Begge har bra avslag.
Kommentarer til disse? Noen som vet noe om salg som finnes eller kommer?Litt rotete innlegg, håper jeg fikk frem det viktigste!