Hei,
Er du ute etter ny sykkelykt til høst og vintersesongen er dette en veldig god kjangs til å skaffe seg noe av det aller, aller beste på markedet innen sykkellykter til en veldig hyggelig pris.
Jeg selger min svært, svært pent brukte L&M Seca 700 Race sykkellykt, av en eneste grunn, og det er at jeg har lyst til å prøve årets nyhet, Seca 900.
Denne lykta (Seca 700 Race) har jeg brukt kun få, få ganger (ca 10-15 turer), og den fremstår derfor som ny (likeledes batteriet og ladere). Lykten er oppbevart i eget etui, og ladet gjennom sommerhalvåret 1-2 ganger, for å behandle batteriet best mulig (dette opplyses av L&M, og gjelder alle Li-Ion batterier).
Ekstrem lysstyrke, utrolig flott og jevn lyskjegle med masse godt lys nærme og rundt sykkelen, samt en fin kjegle av lys godt framover (derfor funker lyset utrolig flott både i lav fart på sti, samt høy fart på grus). Gjennomtenkt lyskjegle og reflektor, samt høykvalites batterier og Smart-lader, 3 lysstyrker, Race-mode (bytte mellom min og maks lys v/ ett knappetrykk), samt batterivarsling er andre flotte detaljer.
http://www.oslosportslager.no/produkt/seca-700-race-sykkellykt-hodelykt-09-19514.aspxDenne lykta hadde jeg INGEN planer om å bytte ut, men når jeg fikk vite at Seca 900 kommer må jeg nesten bare prøve...
Fremstår som helt strøken og klar til bruk, kjøpt og betalt over disk i Norge, med norske garantier.
3000, evnt. HBO,- (eks. frakt, ferdig pruta).