Tommelen opp for tiltaket! Jeg har ikke peiling på på løypa eller hvor Hagatjern er, men så lenge jeg klarer å følge merking samt ikke er døv så forstår jeg at jeg finner dere. Og da skal det smake #€#€# godt med cola og vaffel
Del stien, skru av Strava
Re: Team Mbn pit stop på Drammensrittet :-)
[Re: tommygutt]
#78869413/08/200918:04
på toppen etter den lange bakken, der kommer stien ut av skogen. Et like stykke innover der tror jeg det er ett par tre bra steder vi kan stå. Jeg tar en tur opp å sjekker i morra.
På asfalten? Omtrent her jeg har kladda til med rødt?
Øivind
21:53 Ride a stiffee and feel the earth move | NOTS | Advarsel! Innlegget kan inneholde ironi.
[Re: oivindg]
#78874213/08/200919:06
Tar med litt elementært mekke-utstyr på lørdag også så sliter du med noe teknisk og har alt for høy puls til å reparere dette selv, så stiller vi spreke mekke-hender til disposisjon
Burde dere ikke heller stillt dere på stien i nærheten av Grubeveien/Slaggveien eller hva det nå heter der? Den stien man kommer ut på etter å ha krysset asfalten på Konnerud for siste gang ved et grønt hus med hvit kjeller. (Det stykket hvor en del spisse steiner er merket med rød/orange maling)
Der har jeg punktert på 2 Montebello-ritt
Uansett et hyggelig tiltak, selv om jeg syntes dere skulle deltatt i stedet Rolf
[Re: Rolf]
#78887113/08/200921:09
Noen av oss tar konsekvensen av at sommeren har bestått av alt for mye grilling, 60-årslag og jazzfestival (foreksempel) og lar elendig form komme dere til gode
Sikkert mange bra steder vi kunne stått ja, tror vi har funnet en av de bedre. Folk er nok veldig slitne på det punktet vi skal stå og da hjelper det med litt oppmuntring fra folk med hvilepuls og godt humør.
Tommy: Jeg håper dere har ekstrem ekspertise på førstehjep rettet mot total utmattelse. Jeg kommer til å treng det omtrent der du står, og regner med litt hjelp til komme videre :-)
Re Sykkelklubb
[Re: tommygutt]
#78904614/08/200907:43
Tommy: Jeg håper dere har ekstrem ekspertise på førstehjep rettet mot total utmattelse. Jeg kommer til å treng det omtrent der du står, og regner med litt hjelp til komme videre :-)
Vi kommer nok til å ha med megafon så får vi se hvordan det slår ut på psyken...
Noe sier meg forresten at Stig kommer til å kreve førsterett på å bruke snakketøyet sitt i den.
Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter. #NBNL -
[Re: hbakken]
#78913914/08/200909:05
etter gjennomkjøringen sist uke, 53 km av løypen, og hvor starten samt den hersens grusveien med løs grus bare sugde de små kreftene jeg har, ut av meg, gruer jeg meg helt sinnsykt. gud gi meg krefter, gutter gi meg vafler, så skal jeg alltids komme til mål.
[Re: bassen]
#78918714/08/200909:39
Spørs hva vi rekker å få på plass av (lettkledde) sykepleiere på såpass kort tid, så vi får vel tilby våre tjenester selv
Kjetil, jeg var litt rittlei så jeg har brukt gode timer på sti for å finne tilbake til kosen på sykkel. Cola til nr 133
Jeg skjønner. Du har jo syklet mange ritt i sommer. Jeg har ikke syklet noen siden den 23. mai, TERRENGSYKKELrittet. Jeg gleder meg vilt. Bare ryggen holder så skal det gå på under tre timer. Cola? Ja takk!
[Re: Lapavoni]
#78921514/08/200910:01
Jeg kommer i orange drakt på en orange Giant Anthem, håper det er litt cola igjen til meg også... Ser jeg en gjeng uti skauen der kommer jeg til å gaule etter Tommy, hvis jeg tør å ta meg tid til å stoppe. Har etpar klubbkompiser jeg ikke kan tillate å la meg slå av.
Re Sykkelklubb
[Re: NilsRegin]
#78946414/08/200914:32
Kjører mitt første ritt i år etter å ha tilbrakt sommeren med tvillingvogn bak sykkelen. Litt spent på formen..... Spilte bandy med Fjeldheim i solberg til 1986, kvalifiserer det til Cola??? nr 98 på blå Anthem
Bra tiltak karer!!!
[Re: BjørnB]
#78963914/08/200919:02
Kjører mitt første ritt i år etter å ha tilbrakt sommeren med tvillingvogn bak sykkelen. Litt spent på formen..... Spilte bandy med Fjeldheim i solberg til 1986, kvalifiserer det til Cola??? nr 98 på blå Anthem
Bra tiltak karer!!!
Fjeldheimen stiller nok opp sammen med oss i morra, så du kan få cola`n servert personlig av mr. Svenn