Nå som sommeren snart er over og ryktet om den nye stien har spredd seg (har det det?), tenkte jeg den måtte få et navn. Siden jeg tror jeg var den første til å sykle der i nyere tid, hadde det vært kult hvis jeg kunne døpe den

Hvis dette er feil og noen har syklet der før, trekker jeg alt dette tilbake.
I løpet av vår/sommer har jeg syklet stien mange ganger. (bj)Arne, Tomas og Molly har også vært innom, (bj)Arne har til og med ryddet den øverste delen (den har blitt veldig finn). Stien starter på Strandlinja rett nedenfor det berømte hoppet til Jonas i stien fra Våttakammen (der hvor "spesielt sted"-merket er i kontakt med Strandlinja på kartet). Herifra går stien rett ned til Driftsvegen og videre over denne ned til Bynesveien.
Navnet tenkte jeg kunne være "Lille Killing" eller "Killingstien" da stien går parallelt med Killingdalsbekken.
Stien er en killer og man bør ikke være kylling for å kjøre der.
Arne: Jeg inspiserte arbeidet ditt i dag og var inspirert av samtalen på toget i går. Tok skrenten rett ned i dag, to ganger. Bevis er å finne i bånn av bakken, da jeg på andre forsøk tok litt større fart, landet i granene nederst og knakk noen kvister

Det er det drøyeste jeg har gjort på sykkel noen gang, så takk for opplevelsen