Kjørte i fin flyt ned fra Kjølen på kvaløya,vips så gikk jeg rundt(heldigvis ikke i toppfart).. Har satt hastigheten til 1/4 del av normalt(derfor er det litt hakkete,legg merke til sykkelhjulets posisjon). Heldigvis hadde jeg knebeskytterne på,eller så tror jeg at jeg hadde slått meg "litt".
Ingen alvorlige skrammer på verken sykkel eller tullingen oppå.
Slik ble venstre kne seende ut med knebeskyttere på,lurer på hvordan de ville sett ut uten
He he jeg står i stil til signaturen min.. Er av hver gang jeg prøver meg liiiitt utenfor vei.. Senest fredag. Lilla rose på skinka ++ Kona synes at jeg ser ut som en guttunge etter tur.
Amerikanske downhill folk har ett godt utrykk for årsaken, men jeg husker seff ikke hva det heter. En stein(ca 2 tennisballer i størrelse) som ble med forhjulet noen meter,før den fikk tak og vippet meg elegant rundt. heldigvis hadde jeg ikke toppfart akkurat da,sikkert rundt 20km/t(eller noe sånt) .
Edit: Jeg har da sett, og hørt rykter om folk som detter stillestående,mens de prøver å løse ut skoa.
jeg har to ganger falt fra stilestående under utløsnin g av skoa. folk som så på sa det minnet om da titanic gikk under ! men bra at det gikk godt med deg . det blir fort skummelt. Jeg tok ett ( eller to?) ribben under helgas peltsatur ( idiot/ sliten / trett uoppmerksomkjøring) og det kunne fort blitt mye verre. men som du selv sier - det vil helst gå godt
De gangene jeg oftest tryner er enten i stillestående eller nesten stillestående ved et crux eller lignende. Har enda til gode – bank i bordet – å tryne i fart. Men det sier kanskje mer om kjørestilen min enn noe annet. Det som jeg ihvertfall har erfart, er at man som regel tryner når man minst aner det :-D
Min datter råder meg til å bruke støttehjul når jeg kommer fra tur med oppskrapede legger og knær etter fall og nestenfall. Jeg kan få låne hennes, hun trenger dem ikke mer.
Redigert av trultemor; 12/08/200912:58. Rediger grunn: og knær
Min datter råder meg til å bruke støttehjul når jeg kommer fra tur med oppskrapede legger og knær etter fall og nestenfall. Jeg kan få låne hennes, hun trenger dem ikke mer.
Har du vurdert kne og leggbeskyttere? Jeg angrer ikke på at jeg hadde mine på
Har du vurdert kne og leggbeskyttere? Jeg angrer ikke på at jeg hadde mine på
For første gang i dag ødela jeg en del på sykkelen, men uten å tryne... Jeg lagde effektivt en setbackpinne av en rett setepinne etter å ha forsert noen tømmerstokker.
Men det trynet som må ha sett festligst ut i dag var nok når jeg knota meg vei mellom noen steiner. Jeg hadde litt lite luft i gaffelen og den sank sammen. Sakte men sikkert innser jeg at jeg går OTB. Elegant (!) klikker jeg meg ut av begge pedalene og tar et splithopp over styret! Lander på begge beina og løper tre skritt, før jeg plukker opp sykkelen.