Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Noen som har erfaring med Sonim XP3 Quest?

Noen som har erfaring med Sonim XP3 Quest? #785821 10/08/2009 15:42
Boas Offline OP
Fiseufin
OP Offline
Fiseufin
Hei!

Jeg vurderer ny telefon, og lurte på denne som et alternativ til vanlig telefon som veldig ofte er pakka inn i en vanntett pose. Noen som har erfaringer med den? Det store minuset jeg ser er at den er stor og tung, men den virker bombesikker på batteri og holdbarhet, og denne modellen er i tillegg oppgradert med "vanlige" mobilfunksjoner som kamera, bluetooth, gps, radio osv.

Finnes det andre vanntette alternativer?

Re: Noen som har erfaring med Sonim XP3 Quest? [Re: Boas] #788632 13/08/2009 15:28
Pluto Offline
Avhengig
Avhengig
Hvis det viktigste for deg er at telefonen ikke skal gå i stykker finnes det ingen bedre.
Vi har mange av disse på jobben som får en veldig hardhent behandling, og de går aldri i stykker, jeg vil påstå at den umulig kan ødelegges uten verktøy.
Det viser også alle tester jeg har sett, den er også sertifisert av det amerikanske forsvaret(hva nå det betyr?)
Men i bruk så minner den mest om en 5 år gammel Nokia også er den tung og klumpete.
Hvis du har problemer med at vanlige telefoner går i stykker og bruker den stort sett til og ringe med er dette en super sak.

Re: Noen som har erfaring med Sonim XP3 Quest? [Re: Pluto] #788819 13/08/2009 20:30
øgle Offline
Entusiast
Entusiast
Støtter siste. Den har sine begrensninger utover d å ringe og sende sms (som om ikke det er nok=)) JEg synes lyden i den er helt ok når det kommer til å ringe, og batteritiden er ikke så aller værst.Har brukt den på jobb en del, og tenker å kjøpe meg en slik for å ha med når jeg sykler...

Moderator  support