Hei alle sammen! Jeg sitter godt plasert i tenkeboksen. Jeg har fått en godt tilbud på DBS Intruder 057 Dame modell. Den koster 7499,- men jeg får den til litt under halv pris! Dette tilbudet jeg fikk går ut om 1 time. Også klarer jeg ikke helt bestemme meg, er den sykkelen noe bra i det hele tatt? Jeg trenger altså dere hjelp, helst svar fort. Som sagt, om en time går det tilbudet ut!
Det i seg selv er vel et dårlig tegn? At butikk (går ut fra at det er butikk) bruker slike taktiske grep for å få solgt den unna? Sykkelen kan jeg ikke uttale meg om...
Aha. Kjenner ikke til sykkelen jeg heller, dessverre, men har blandede følelser for DBS.Synes de er litt overpriset. Men halv pris er alltid et godt tilbud.
Ja, jeg er også litt enig i det du sier MadsL! Er så i tvil her jeg sitter! etter det jeg prøvde sykkelen, så var den jo kjempe fint også var den veldig behagelig! Hmm, ikke lett dette altså!
Ja, jeg er også litt enig i det du sier MadsL! Er så i tvil her jeg sitter! etter det jeg prøvde sykkelen, så var den jo kjempe fint også var den veldig behagelig! Hmm, ikke lett dette altså!
Altså, om du har prøvd den og den var veldig behagelig, så virker det som om du har funnet en sykkel for deg. I og med at du får den til under halv pris, så har du jo en "angre" mulighet og, da du sannsynligvis kan selge den på finn uten tap om det allikevel skulle vise seg at den ikke er noe for deg. Om du hadde hatt en link til sykkelen så hadde det kanskje hjulpet litt på tipsene, jeg finner ikke noe om denne når jeg googler den...
Hvis det er en sykkel du liker, har lyst på, føler passer bra og prisen er rett, kjøp! Om det står DBS, Corratec, TREK eller Ibis spiller da ingen rolle?
Evoc 2012 sykkelbag leies ut. Ta kontakt på PM! Jeg trener ikke, jeg bare trimmer!
halv pris ja da begynner det å ligne på no, men 1 times betenknings tid... det er lite. Jeg er sikker på at man kan finnes tilsvarende pris-mot-utstyr sykler flere steder ved å sjekke litt rabatter osv. Mange som jobber i litt større selskaper har rabatter i flere butikker, opptill 25% fikk jeg i avslag ved at min kamerat kjøpte sykelen min for meg. 8 papp (ok 4 da) for en sykkel med felgbremser... jeg hadde ventet
Forrest Gump sitert i Norge: "Livet er som en kebab, du vet aldri hva du faar"
Hei jeg har akkurat den samme sykkelen som deg bare herresykkel og selv om jeg er helt fersk å ikke har noe veldig erfaring med alt av utstyr å hva som er topp end å slikt vet jeg at jeg er knallfornøyd med denne.. Har sykla 700km på min nå siden 1juli da jeg fikk den å det eneste som har skjedd var at den ene pedalarmen løsnet slik at kranken da ble løs men skrudde det sammen selv å det har funka siden.. Synes det er topp sykkel.:)