Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Trenger to som ønsker å sette seg (og nå) mål

Trenger to som ønsker å sette seg (og nå) mål #783489 06/08/2009 20:37
Lemond Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
Min kone er i ferd med å avslutte den videregående utdanning ved Coaches Training Institute (CTI) i London, og starter på en prosess for å bli sertifisert Coach hos International Coach Federation. I den forbindelse trenger hun dedikerte kunder (utover andre kunder) som hun følger opp over 6 mnd, og som på den måten inngår i sertifiseringen. Hun har kandidater innenfor forskjellige segmenter, men ønsker seg to stykker som har (eller vi lage) konkrete mål for helse eller trening. Jeg vil tro at det er noen av dere som kunne hatt nytte av en mer strukturert oppfølging av mål gjennom vinteren. Send meg en PM om dere er interessert, så skal jeg videreformidle kontaktdetaljer til min kone og sørge for at dere får bli med på opplegget til sterkt redusert pris.

Siden denne posten muligens kan oppfattes som på grensen til reklame, vil jeg dele noen av mine tanker om hvorfor jeg likevel valgte å poste den. Jeg ser på dette som en god mulighet for deltagerne på forumet om å oppnå noe de ønsker, samtidig som det vil være til hjelp for min kone i å komme seg videre i sin prosess. Jeg ønsker ikke at forumet skal bli preget av reklame, og jeg har derfor valgt å la posten være 'anonym', dvs uten navn og kontaktdetaljer til min kone. Dette er ikke fordi disse detaljene ikke tåler dagens lys, men rett og slett for at jeg ikke ønsker å drive reklame her inne.

Re: Trenger to som ønsker å sette seg (og nå) mål [Re: Lemond] #783620 07/08/2009 05:44
oivindg Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: Lemond
men rett og slett for at jeg ikke ønsker å drive reklame her inne.

Synes da dette var en ryddig måte å gjøre det på.

Øivind

21:53
Ride a stiffee and feel the earth move | NOTS | Advarsel! Innlegget kan inneholde ironi.

Moderator  support