Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Lynskey Pro29

Lynskey Pro29 #782066 05/08/2009 05:24
P
PetterG Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
P
Har nå fått syklet litt og er førnøyd så langt. Føler at små slag fra underlaget blir dempet bra. Om dette kommer av titanramme, 29'er hjul, carbon setepinne, en kombinasjon eller rett og slett innbilning vet jeg ikke ICON_SMILE.

Jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg likte Middleburn kranken eller ikke. Første gang jeg har 9x2. Virker i tillegg kanskje litt spinkel for en kar på rundt hundre. Noen som har en formening om dette stemmer. Mener kranken er en RS8 Duo Isis 29-44T.
Hvis jeg la ut kranken for en byttehandel mot en krank med 9x3 hva ville være realistisk å kunne få byttet denne i. Kranken er brukt noen få turer og ser strøken ut og har et lett kranklager jeg ikke husker hva heter.

Det jeg ikke er førnøyd med så lang er styret. Dette må byttes ut, 58 cm er alt for smalt for meg. Ønsker et bredere styre med rise. Har sett litt på USE Atom riser.
Er dette et styre som kan anbefales?

Re: Lynskey Pro29 [Re: PetterG] #782102 05/08/2009 06:56
simenf Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Grattis med fet sykkel! Så nettopp at den fikk topp review i et engelsk sykkelblad nylig (husker ikke helt hvilket, mulig WMB).

Med karbon setepinne bør du ha et styre som matcher!

Sjekk ut Syntace Vector OS. Det er tilnærmet bombesikkert, 68cm, 10mm rise og 12 grader sweep. Bruker det selv på min GF 29er.

SImen - hjernevasket av storhjulsmafiaen

Ibis Ripley/Spec Levo SL/Trek Farley - nots.no

Moderator  support