Oppsatt med XT gir, brems, xtr nav, mavic felger, intense 4 dekk, Bontrager styre, easton stem og setepinne,Chris King styrelager, +++++ ? ett Easton styre legges ved. Kan ved hurtig og fornuftig pris leveres med en Revalation U-Turn Air 100-130 mm m/kappet styrerør. Dette er en velfungernde og velholdt sykkel. Fungere meget godt på grov sti, cross country, allmonutain. Betegnelsen for bruksområde skjemmer ikke sykkelen. Fox demper bak, rock shox fremme (pike 454 Air U-Turn 100-140 mm)
Rammen er 2004, nav usikker årgang, resten er fra 2008. Har satt utropspris til ca 12 000.- eller svært fornuftig bud.
Redigert av klein; 31/07/200914:35.
Hard Work Pays Off In The Future. Lazzyness Pays Off Now.
Re: Rocky Mountain Slayer 70 Medium selges
[Re: klein]
#78054403/08/200909:10
Bilde av bakdemperen! Som da er en Fox Float RL 04. Hvis det skulle være av interesse, har annen selger på Fora liggende lik demper for salg, eller jeg kan kjøpe den og levere med sykkel som reserve demper!
Redigert av klein; 03/08/200909:52.
#78307006/08/200910:30
Bumper den opp igjen. Den som vil vite mere om sykkelen, kan søke opp sykkelen på nettet. Søk: Rocky Mountain Slayer 70. Der ligger omtale av sykkelen, rammen, bruksområde, etc. Nå står den i boden og vil gjerne ut i marka, så, har du lyst på sykkel til cross country, sti, annen krevende eller letter sykling i marka. Anbefalse denne:-) Klart jeg er subjektiv, men det er utrolig mye sykkel til variert trening og fine opplevelser i marka med sykkel under "sete"
#81992425/09/200909:39
"Riktig Pris"............ Men det vil nok sannsynligvis være avgjørende av hva du mener er riktig pris og hva jeg mener er riktig pris. Mitt forslag da er at du melder meg hva du mener er riktig pris og så henviser jeg til utgangspunktet og at jeg har sagt at sykkelen kan selges for høstpris. Der mener jeg at ett rimelig utgangspunkt er 9000,. Hvis sykkel må pakkes og sendes, tilkommer frakt for sykkel til angitt adresse.
#82136428/09/200912:55
PS!!! "Høstpris" er forhandlers, selgers pr triks alla` Vår lageransvarlige er på ferie, derfor benytte vi anledningen............. Dette til orientering ang HØSTEPRIS, men er selvfølgelig åpen for bud???????? Men det bør ikke avvike så mye fra tidligere oppgitte pris. Redegjørelse for dette er pris på deler, ramme, etc som tilsier nypris ganske nært det midt på 50 store:-)
#82243729/09/200918:23
Jeg mener å huske at han jeg kjøpte ramma hos var noe over 180 cm høy. Videre tror jeg at spennet var mellom ca 174? til litt over 185 (188)???? Har nok dessverre lagt litt av den infoen over i boksen, ukjent!! Men henter det frem hvis aktuelt kjøp???? Fordelen hvis av interesse og han bor i byen, er han hjertlig velkommen for test:-) Har satt på ny demper fremme, lengre vandring som nevnt, med bakgrunn i at marka i Bodø er mye opp og ned. Dette oppsette passer meg og en kammerat som har prøvd sykkelen. Han er ca 182/183 høy. Jeg er 177 cm høy og har MYE å gå på;-)
#82332601/10/200908:06