Skal til Åre med konemor i helga og tenkte å lure henne med på en dag med heisbasert sykling. Hun er nybegynner på slikt, så det kommer til å gå ganske så sakte.. Men hva med meg? Ta med egen stisykkel (Stumpy 29 FSR) eller leie DH?
Jeg storkoste meg med min stisykkel (ventana el ciclon 130/150). En leiesykkel vil nok gi mer selvtillitt, men du kjenner din sykkel best. Ingen av løypene er umulige å sykle på stisykkel.
Jeg brukte også stisykkelen min der i fjor, og det gikk helt fint. Men det går hardt utover utstyret.
Jeg skal dit på fredag, har et håp om å få med eldste dattera også. Kanskje mulig å få flere i familien litt sykkelinteressert:) Morsomt om flere hadde fått med seg avkommet sitt, lettere å få med seg ungen hvis flere er med.
Ser vel for meg at vi blir kjørende sammen i de enkle løypene store deler av dagen - vil nok være relativt frustrerende å trille nedover i konetempo med full DH-rigg
Et par turer alene i mer utfordrende løyper regner jeg med at stisykkelen vil holde ut.
Auda, Erik! Jeg tok det samme beinet selv på høyre hånd i 2004, men det var på grunn av en murstein. Tror du var med på den første turen min etter tre uker med gips på Hårskallen. Det var smertefullt, men verdt det.
Auda, Erik! Jeg tok det samme beinet selv på høyre hånd i 2004, men det var på grunn av en murstein. Tror du var med på den første turen min etter tre uker med gips på Hårskallen. Det var smertefullt, men verdt det.
God bedring til deg! Sees under Maxi?
Dukker opp på maxi,n ja. Skal bare gro litt først.
Har aldri vært i Åre før, men satser på å ta jomfrudommen til helga, med leiesykkel. Står da med lua i hånda forran forumet og lurer: Er noen av utleierne å foretrekke, eller er det bare å kjøra på med alle?
Blir sansynligvis å ta toget. Vet noen om det finnes skap for leie, til skifteklær, matpakke og slikt?
Pr. idag er det meldt godt og varmt på søndag iallefall, men siden det blir fjelltur - holder det med shorts og kortermet?
Beklager at jeg ikke ble med likevel idag, men kroppen starta ikke før kl 13 idag, for mye øl de siste fridagene, tok likevel en kort tur innom Geitfjellet som trøst...
Ser ut til at vi kan bli noen på lørdag til åre fra barteby, været er også meldt fint. Usikkert om en kompis blir med enda, regner med han feiger ut, blir han ikke med så har jeg plass til en uten sykkel.. Tenkte å kjøre fra Tr.heim før kl.8 på morgenen så man har hele dagen på å sykle.
Jeg må nok bite i det sure eplet. Hånda er ikke noe særlig så sykling er utelukket på en god stund ennå. Det blir en dagstur på lørdag for å hilse på kjente og kjære samt at jeg skal en tur opp til fots å ta noen bilder. Hadde jeg drevet med smileys og slikt så hadde den sett drittsur ut nå.