Selger min Specialized Enduro Expert 2006-modell da jeg nå flytter til Lillehammer, og vil skaffe meg en ren nedover-rigg. Sykkelen kan brukes til alt fra ren stisykling til freeride, og har av meg hovedsakelig blitt brukt som topptur-sykkel.
Sykkelen er stort sett stock, noen slitedeler er byttet (Kjede, kassett, girwire, strømpe og ny sram X7 girhendel til bakgir). Framgiret er ikke helt funksjonabelt og står nå kun oppsatt som ”kjedefører”, men girhendel m. wire vil medfølge. Nye dekk er også nylig satt på (Schwalbe Big Betty). Demperne og krank trenger nok en overhaling, men ellers er sykkelen i fin form.
Sykkelen befinner seg nå i Bodø, men vil snart flyttes ned mot Lillehammer.
Tenkte meg rundt 12 000,- ( inkl. frakt) for denne, men kom gjerne med fornuftige bud.
Har kost meg masse med den ja! Lite lyst til å kvitte meg med den... men framover blir det mest heisbasert moro, så da har jeg bruk for litt tyngre skyts
Klarte dessverre å bulke bakfelgen på tur i går... Derfor går nå sykkelen for 10 000,- , dette er da inkl. frakt hvis den går før jeg reiser 1. august.