Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Tur-rapport for Bårdsgården til Innerdalen:)

Tur-rapport for Bårdsgården til Innerdalen:) #770108 15/07/2009 05:49
Everdown Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
Har laget en liten blogg for de som er interessert i stisykling i dette vidstrakte land. Har nå lagt til mitt første innlegg etter jeg syklet fra Bårdsgården til Innerdalen.

stisykling.blogspot.com

Får håpe det blir flere etterhvert.

I hovedsak blir det sykling på Dovre, Sunndalsfjella og Trollheimen som er mest aktuelt, ettersom jeg bor og studerer i Trondheim.

Evt kommentarer mottas gjerne:)

Re: Tur-rapport for Bårdsgården til Innerdalen:) [Re: Everdown] #770159 15/07/2009 08:33
jonnykast Offline
Besatt
Besatt
Takk for en flott turrapport,med veldig fine bilder yes
Var det virkelig så ille altså?
På bildene ser det da ut som som det er helt vanlig fjellterreng med sine utfordringer

Du skriver at du brukte 5 timer fra Bårdsgården til Innerdalshytta,hva er den tilbakelagte distansen her?

Alt i alt var det nok en fin tur tenker jeg

Dersom du trenger turselskap på en av dine ekspedisjoner så får du nok det,dersom du legger ut informasjon om turen på forhånd på forumet yes

Massevis med smileys i 2012 ICON_SMILE
Nyckelbens-Jonny
Jonny Kåstad
Re: Tur-rapport for Bårdsgården til Innerdalen:) [Re: jonnykast] #770206 15/07/2009 09:33
Everdown Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
Kan anslå at det er ca 3 mil... Uten tvil flott sykkelterreng inne i Storlidalen. Har hørt mye bra om fjellene rundt om i området der oppe. Disse skal utforskes nærmere når tiden strekker til.

Ja litt knoting og trilling av sykkelen må man vel bare regne med. Ikke alle stier er så godt tilpasset sykling som de oppe i bymarka i Trondheim. Men ja, ned mot Innerdalen under tregrensen gikk jeg mere med sykkelen enn jeg syklet.

Turen ga mersmak, det sier vel alt:)

Re: Tur-rapport for Bårdsgården til Innerdalen:) [Re: Everdown] #770247 15/07/2009 10:35
jonnykast Offline
Besatt
Besatt
Så du har altså hatt en en snittfart på 6km/t
Jeg bruker å regne en snittfart på 5km/t på sykkelturer i fjellet,dette er med matpauser
I fjellet hører knoting og trilling med,spesielt på ukjente stier

Siden turen ga mersmak,så var det nok en en fin tur yes

Massevis med smileys i 2012 ICON_SMILE
Nyckelbens-Jonny
Jonny Kåstad
Re: Tur-rapport for Bårdsgården til Innerdalen:) [Re: Everdown] #770337 15/07/2009 14:25
ekstraslange Offline
Entusiast
Entusiast
Sitat: Everdown
Har laget en liten blogg for de som er interessert i stisykling i dette vidstrakte land.

Bra tiltak!

Moderator  support