Turner 5spot 2008 modell.RP 23 med ekstraluftvolum. Kjøpt ny i år. Brukt svært lite,pga brudd i fot. Ett par små riper i overrøret er alt tror jeg. Tre ekstra girører følger med.
Magura Thor 2009 modell gaffel. 20mm aksling.Justerbar 100-140mm. Super gaffel. Nå med importør og service senter i Norge. Bremse: Avid Elixir CR.185/160. Ekstra klosser følger med. Framhjul: Hope Pro II nav dt Competition eiker og Mavic 819(slangeløsfelg) Bakhjul: CK Iso Disc (Stainless steel boss) Dt 5,1 felg og Dt super comp eiker. Heavy duty aksling på vei fra Aspire. Thompson setepinne.27,2/410 RaceFace eller thompson styrestem. CK Styrelager. Xt krank med Hope ceramic kranklager(blått).E13 bashguard,hvit. SLX gir forran XT bak.Shadow long cage.Venstre gir skifter er lx og høyre er Xt. Easton monkey lite styre. Transfil Mudlovers gir vaier set, med nye gir vaiere. To nye Maxxis Minion supertacky. Slangeløst satt opp med Stans.
Bud ønskes på PM.(kun seriøse)
Stian
Redigert av harald_2; 13/07/200911:00.
Gammel ringrev. Kleiva Pedal Pushers will never die!!
Vanskelig å si hva denne koster ny, da jeg ikke tror du får kjøpt den som en hel sykkel. Deleprisen er altfor høy til att jeg vil legge de sammen, men jeg vil tippe "5000"
Stian
Vanskelig å si hva denne koster ny, da jeg ikke tror du får kjøpt den som en hel sykkel. Deleprisen er altfor høy til att jeg vil legge de sammen, men jeg vil tippe "5000"
Stian
For 5000 tar jeg den på dagen. ;-)
Never argue with an idiot. They will only drag you down to their level and then beat you with experience.
Kan vel bare bompe denne. Sykler samme ramme selv, dog med annet oppsett, men helt klart til samme bruk.
Det er noe av det råeste man kan kjøpe, helt fra øverste hylle. Balansen nedover, måten den graver seg i underlaget i teknisk underlag, HOLDBARHET/Driftssikkerhet er helt makeløs og INGEN i bransjen når foringene til Turner...
Jeg vet ikke hva kjøper vil ha av kroner, men jeg har mine ideer hva en slik er verd. Denne er etter min smak satt opp veldig fint, holdbar og sterk, med fokus på styrke...likevel tipper jeg den er godt ned på 13-tallet,. Satt opp lett, kan den fint komme under 13 dog med tulledekk etc.
Delesalg? Blir jeg kvitt hele sykkelen sånn da? Kom med (seriøse)bud på Pm. Er det noen som ønsker flere av delen, er det mulig med pakke-pris.
Jeg er ikke desperat for å få solgt, så ikke kom med skam bud.
Sete har fått seg en liten knekk, bak på siden, så det er ikke helt 100%. Men helt greit å bruke. Jeg vil kjøpe ett nytt hvis det er en kjøper som skal ha hel sykkel.
Stian