Anbefaler et lite dykk i arkivet om dette emnet - flere gode brukererfaringer der. Som et rimeligere, men likevel godt valg anbefales bl.a. toppmodellen fra Biltema...bare ta en titt.
HandleBra - "Wait 'till you put your hands on this!"
Øve, øve jevnt og trutt og tappert det er tingen, alltid bedre om, og om, og om igjen. Født som mester, født som helt, å nei, det ble da ingen, mot og kraft det vinnes litt og litt om sen.
Re: Hvilket mekkelstativ skal jeg kjøpe?
[Re: Berzerk]
#76857011/07/200920:01
Erfaring så langt, er at så lenge du fester sykkelen i balansepunktet så fungerer det bra. Ellers funker det bra hvis du legger en sandsekk på den foten som letter. Kanskje det er så lett å få ut av balanse skyldes at beina er for korte og for lite vinklet, men fordelen er at det tar liten plass når du slår det sammen.
Ikke overraskende blir lakken fort ripete om man glemmer å fjerne sand før man fester sykkelen..
~ Scott Scale 60 '08
Re: Hvilket mekkestativ skal jeg kjøpe?
[Re: ]
#77937931/07/200918:21
Jeg har store planer når det gjelder oppgraderinger,men venter til i vinter.. Orker ikke skru noe særlig om sommeren.. 13.2kg?Samme her,men det er uten originaldekk og med ett 680mm hussefelt downhill styre.
Hvilket type stative liker dere best? ser det er to forskjellige typer, Er det den typen som dere klemmer fast ramma eller setepinnen eller den typen der ramma ligger nedi et spor som folk liker best? =)
Leker i skogene/terrenget rundt hamar området=)
Re: Hvilket mekkestativ skal jeg kjøpe?
[Re: dunndunn]
#93507404/05/201020:27