Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Ikkje Nytt, Men Burde Få Nytt !

Ikkje Nytt, Men Burde Få Nytt ! #766954 08/07/2009 18:47
DowFord Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
Hallo !

Eg meiner det er nokon ting Terrengsykkel burde forandre på, kanskje andre og. Men her er nå mitt: Bruktkjøp forumet . Her meiner eg det treng ei oppussing. Det er vanskelig og finne kva man vil ha viss man ikkje har peiling på merke på syklane. Eg er ein av desse som ikkje har så mykje av det. Og viss eg vil finna ein fulldempa DH sykkel er det kanon vanskeleg og finna ! Må bla nesten igjennom alle annonsane. Så her meiner eg dere få fikse det med katogorier som "Fulldempede Sykler" "Hardtrail" "Andre sykler" For da har man meir kontroll på kor man kan finna det og mykje llettare også !

Kom med dine forslag om forbedringar her på Terrengsykkel:)

Mvh Åsmund (Dow(hill)Ford)

Utvikling !
Re: Ikkje Nytt, Men Burde Få Nytt ! [Re: DowFord] #767122 08/07/2009 22:13
erijon Offline
Ivrig
Ivrig
Synes også at det burde deles inn i kategorier under "deler" forumet. For eks kategoriene rammer, dempere, gir, bremser, styre, diverse osv. Dette kommer til å gjøre denne delen av forum mye mer oversiktlig.

Ellers ett meget godt forum:-)

Jeg har visst begynt å trene igjen...

Er på utkikk etter:
Spinergy hjul
Coda sykkeldeler
Re: Ikkje Nytt, Men Burde Få Nytt ! [Re: erijon] #771794 18/07/2009 09:36
Øyvind V Offline
More than words
More than words
"Diverse" er en skummel kategori... ICON_SMILE

Jeg synes salgsforumet er fint som det er. Med inndeling i mange underkategorier blir det tungvint å legge inn annonser for de som skal selge masse stæsj, og det blir tungvint å følge med på hva som rører seg. En tråd der det selges ramme, gaffel, gir, bremser, hjul, dekk, verktøy, klær, sko osv er lettere å orientere seg i enn å skulle følge 14 forskjellige tråder; én for dekk, én for hjul, én for rammer, én for gafler osv.

Re: Ikkje Nytt, Men Burde Få Nytt ! [Re: Øyvind V] #773328 21/07/2009 15:25
SturlaS Offline
Avhengig
Avhengig
Det blir fort mange undergrupper men jeg sliter også med å finne riktige ting raskt på kjøp/salg. Var på utkikk etter landeveishjul og måtte bla meg gjennom maaaange poster for salg av terrenghjul (tid er penger ;-)). Hadde samme problem da jeg skulle kjøpe sykkel til junior.
Kanskje brukerene kunne vært litt flinkere med emneteksten?

En helt annen ting; kan db-admin forsinke backupjobben noen timer?
Sitter jevnlig oppe med nettleseren rundt/etter midnatt og da er det sirupp her..

Edit: Glemte sak#2.

Redigert av Strutsen; 21/07/2009 15:29.
Re: Ikkje Nytt, Men Burde Få Nytt ! [Re: SturlaS] #775621 25/07/2009 18:47
bjorn Offline
Entusiast
Entusiast
Sitat: Strutsen
Var på utkikk etter landeveishjul og måtte bla meg gjennom maaaange poster for salg av terrenghjul

Pussig det der, gitt. Det kan vel ikke muligens ha en perifer sammenheng med at dette er forumet på terrengsykkel.no og ikke landeveisykkel.no?

Bjørn
Re: Ikkje Nytt, Men Burde Få Nytt ! [Re: bjorn] #781244 03/08/2009 22:20
SturlaS Offline
Avhengig
Avhengig
Sitat: bjorn
Sitat: Strutsen
Var på utkikk etter landeveishjul og måtte bla meg gjennom maaaange poster for salg av terrenghjul

Pussig det der, gitt. Det kan vel ikke muligens ha en perifer sammenheng med at dette er forumet på terrengsykkel.no og ikke landeveisykkel.no?

Du har jo unektelig et poeng der!
MEN det er stor aktivitet på landeveis-sidene her og også mye asfaltutstyr til salgs... Så det er kanskje ikke så rendyrka terrengfokus som navnet vil ha det til?

Re: Ikkje Nytt, Men Burde Få Nytt ! [Re: SturlaS] #781336 04/08/2009 06:59
P
peroo Offline
Ringrev
Ringrev
P
Enig i at selgerne burde være flinkere med emnefeltet ja. Burde ikke være så vanskelig å ta med HT/FS og størrelsen på ramma der.

Re: Ikkje Nytt, Men Burde Få Nytt ! [Re: peroo] #790785 16/08/2009 17:40
NjalVM Offline
Besatt
Besatt
Om det kan være ein pådrivar ynskjer eg og anna oppdeling av kjøp/salg-seksjonen:

Til salg:
- fulldempa
- hardtail
- deler og utstyr
- anna (ikkje sykkelrelevant; f.eks. bilar, hus, m.m.)

Ønskes kjøpt:
- fulldempa
- hardtail
- deler og utstyr
- anna (ikkje sykkelrelevant; f.eks. bilar, hus, m.m.)

Vaskar kleda mine sjølv...

Moderator  support