Ah, grattis med en særdeles flott sykkel. Den blåfargen var nydelig.
Regner med at den skal brukes både til sti og mer rufsete ting (heisbasert?), blir spennende å høre hvordan du opplever den (sannsynligvis som helt topp og litt til).
Jeg var en tur bort til Claus og tok noen bilder Bildene viser ikke hvor fin lakken på den er,lakken er på en måte gjennomskinnelig slik at en ser detaljer i aluminiumen Vekt hadde jeg også med,den viste ca 16,4kg En utrolig fin sykkel Til å være en large virket den ikke så veldig stor akkurat,lille meg som trives best på small klarte å sykle på den Lykkelig danske på ny sykkel Det ser ut som Claus finner seg godt til rette her
Så får en bare håpe at Claus får mange fine sykkelturer på denne skjønnheten
Gratulerer atter en gang med ny sykkel Claus
Massevis med smileys i 2012 Nyckelbens-Jonny Jonny Kåstad
Nå har jeg lest hele tråden to ganger men kan ikke se å ha blitt berømmet for min innsats under monteringen. Forventer en uforbeholden beklagelse fra lokfører Simonsen.
Ski baby! Erik S. Hynne
Re: Nytt lokomotiv til Fyn-expressen
[Re: gikke]
#76421603/07/200914:34
Da har Claus og jeg vært ute en liten prøvetur Den ble ganske amputert siden foten min er såpass dårlig at en fortauskant er en stor nok utfordring Men jeg kan bare konstatere at Claus blir vanskelig å ha med å gjøre på stiene vi sykler på Husebykneika var intet problem å sykle opp på Uzzi VP'en ihvertfall Det var vel det lille den ble prøvd på sti,ellers ble det grusvei og asfalt
Jeg kan bare nok en gang gratulere med en sykkel som virker å være skreddersydd til Fynekspressen Nå mangler det bare en litt stivere fjær til bakdemperen og noen mer holdbare hjul Claus returnerer etter å ha syklet rett opp Husebykneika i rakettfart,og det med vond rygg i tillegg Fynekspressen i farta!
Takk for turen Claus
Massevis med smileys i 2012 Nyckelbens-Jonny Jonny Kåstad
Tak for turen Jonny. Ja,må ha stivere fjær bak. Men den smule som jeg kjørte op og ned,der fik jeg følsen at "her er det mye som er rett" Den sykkel passer til meg,tror jeg kommer til og bli hamre fornøjt med den
Claus
Claus
[Re: calfs]
#76429403/07/200919:34
Den nye uzzi'en er utrolig fin! Gratulerer med fet slede. Works blå er veldig fint. Det var desverre ikke mulig å få det på 951(selvom jeg ba Ole om å trygle Jeff om å gjøre et unntak). Jeg hadde første tur i Hafjell på min 951 i dag og det var fantastisk bra. Intense har virkelig truffet spikeren på hodet med sine siste sykler.
Christian S.
[Re: Snooze]
#76432003/07/200920:16
Midt i bygginga av jordhoppene i kveld så kom det to syklister til gards. Den ene klagde på vondt i foten og ba om assistanse for å komme av sykkelen. Den andre klagde på smerter i ryggen.
Innherred geriatriske sykkelavdeling hadde tydeligvis sendt både formann og sekretær for rekruttering av nye medlemmer.
Ski baby! Erik S. Hynne
[Re: gikke]
#76434703/07/200921:10