Jeg har ikke GPS-spor, men jeg har veibeskrivelse

Hvis jeg hadde vært hjemme i august så skulle jeg gjerne ha vist deg rundt her i området, men jeg drar dessverre fra byen rundt den 2 august. Men jeg tipper du lett kan finne andre som kan guide deg.
Vegbeskrivelse: Turen starter på et sted som heter Emblem, omtrent 20-25 minutters kjøring fra sentrum, eller tre minutter fra Magerholm fergekai (fergeforbindelse til Sykkylven).
her er et kart du kan bruke for å komme inn på grusveien som går oppover mot fjellet. Følg denne veien helt til du kommer til et postkassestativ, en benk, alt for mye knott og et vann på høyre side. Du skal da til venstre opp i terrenget. Følg stien oppover, og du kommer etter hvert inn på en litt bredere og mer steinete sti som går mot høyre. Følg denne! Etter kort tid går denne over i litt smalere sti igjen, og du skal bare fortsette å følge stien. Etter hvert vil du se et nytt vann rett foran deg, og du skal da bare fortsette å følge stien som drar seg litt mot høyre rett før vannet, hvis jeg husker riktig. Bare følg stien til topps:) Samme vegen tilbake, eventuelt den alternative ruta som Lyn-Peder beskriver i
denne tråden. Der kan du også finne tips til andre fine stier i området.
Sleng ut en beskjed her når du vet når du kommer du, så får du sikkert noen hyggelige folk til å guide deg. Har inntrykk av at det er blitt en del terrengsykkel-aktivitet i denne byen