Var på tide, han hadde vel ikke noe mer og tilføre verden, og musikken hans var da ikke så bra, riktignok opplevde jeg aldri 70/80tallet, men har likevel hørt 6-7 mj sanger og har aldri likt det noe særlig. (dvs. høres ut som random pop i mine øre)
Er meget synd at han er død, men irriterer meg at han får største oppslag gang på gang mens det finnes værre ulykker som burde komme frem...F.eks 5 døde i Eiksundtunellen...
Er utrolig trist at han er død da..Likte musikken hans utrlolig godt, har vell 3-4 MJ sanger på Mp3 spilleren (det er MYE med tanke på at jeg er 17 )
Jeg husker enda spenningen på Valle Hovin i 97 i det MJ skulle til å entre scenen, og for et show som fulgte! Han var utvilsomt King of Pop, selv om jeg syns pop ikke beskriver godt nok det han stod for musikalsk. Trist det er over. For det er nok det, med mindre Vår Herre skulle dra en Lasarus for å vise hvem som virkelig er konge...
Det blir nok solgt mange ablum av MJ i tiden fremmover. Litt synd han ikke fikk oppleve feberen sin som vil herje fremmover.
MJ har vært en stor person for poppen, på samme måte som Elivs var i sin tid. Det er få artister som har samme særpreget som MJ, både når det kommer til stemme og danse fakter.
Nå er nok ikke alle småbarna her inne enig med meg, da han ikke har kjørt på med motherfuckinghipphoppinthefathersassamsocool stilen som dominerer nå om dagen.
Jeg husker enda spenningen på Valle Hovin i 97 i det MJ skulle til å entre scenen, og for et show som fulgte! Han var utvilsomt King of Pop, selv om jeg syns pop ikke beskriver godt nok det han stod for musikalsk. Trist det er over. For det er nok det, med mindre Vår Herre skulle dra en Lasarus for å vise hvem som virkelig er konge...
Som en norsk artist nevnte (Harket?) så er det kanskje like greit det skjedde i nå, og ikke midt i turneen hans? Nå kan verden hvertfall mimre tilbake på tidlgiere show. Det spørs vel om han hadde klart å leve opp til stemmen og fysikken som verden forventet i dag...
Re: Michael Jackson er død
[Re: -Jan]
#76211030/06/200903:08
Ikke at salgstall betyr at musikken er bra, men "Bad" slår nr 2 på lista over mest solgte album med ca 50millioner, evnt dobbelt så mange som nr2 om du vil.
"Thriller" er vel det riktige er.
Jepp, blander litt i varmen...
Sitat: eUnaas
Nå er nok ikke alle småbarna her inne enig med meg, da han ikke har kjørt på med motherfuckinghipphoppinthefathersassamsocool stilen som dominerer nå om dagen.
Disse "små"n stod nok heller ikke på Vallehovin august i 1997 og fikk med seg ett show får det meste av dagens og den gangs konserter til å se ut som idol. Ikke at jeg har vært på ekstremt mange konserter, men ganske variert...type MJ, Elton John og AC/DC. Showet og hele pakka som MJ leverte i sin tid er få forunt å bli sammenliknet med.