Etter mye tenking, og vurdering av bruk, så er konklusjonen: Jeg skrinlegger et prosjekt, til fordel fra et annet.. ( tror ikke jeg er den første her som gjør det..) Men da blir det noen deler til overs:
Ramme:
Mongoose black diamond single 05 eller 06 modell. med manitou metel shock, justeringsmuligheter på vandring bak. Ramma er ikke misbrukt, men brukt, og tatt vare på, men det er ikke strøken. har wireslitasje, steinsprut, og slitt av lakk der hvor kjedet går, på baksvingen. den er for 135mm nav. Jeg har gått over og sjekket, og alle lagre er intakte, ingen slark. Nytt canecreek styrelager følger med.
Gaffel: Manitou sherman, justerbar, 120-150mm. 9mm qr, ripefrie innerbein, men som sagt: brukt..
Hussefelt krankarmer, m. 36t drev, bashguard. Jeg har lager og, men dette er slitent.
Shimano deore girskifter bak, med wire, hel strømpe, og girskifter, av typen med vindu.
Jeg fikk satt i sammen sykkelen, og har brukt den en tur i skogen, og alt fungerer, men som sagt.. det er brukt, men med myye liv igjen.
Her er det en anmeldelse av sykkelen:
http://www.nzmtbr.co.nz/review/17nzmtbr27.pdfDet er et rimelig og greit inngangsbillett, hvis noen vil bygge en freeride/rufse sykkel. Eller et alternativ for de som vil bygge en hoi nr 2.
Pris: hvis det er noen som tar alt, selges det for 2000,-
Selges samlet eller hver for seg.
bilder kommer
Dette må da passe bra i disse skattepenge utbetalingstider.. eller overkommelig for de som gikk i minus