sexy, jeg prøver å overtale kompisen min til å kjøpe en slik mediaboks, og en slik en hadde vært noe for ham.
(flere salgsargumenter?)
nmt-brukergrensesnittet blir brukt i slike bokser, og
jeg kjøpte nettopp en splitterny
Syvio 200 Mediastreamer, ettersom selgeren plustelig ikke ville selge den til avtalt pris.
Jeg oppsummerer boksen i fire ord: krevende, men helt fantatiskt!
IMG/ISO virker her da de er helt like. Prøvd å bytte navn? Er du sikker på at det er et ISO-kompatibelt format? Nero føkker opp isofiler med sitt eget propentiære "iso-fil-format".
http://www.networkedmediatank.com/wiki/index.php/DVD_Ripping_%26_ISO_Guide
(jeg bruker
vobcopy -m + mkisofs, og jeg rippa nylig et dvdfilm med "vobcopy -m" som skulle fjerne kryptering, men det fungerte ikke. Jeg må teste mer.

WD TV-boksen spiller det meste. Men siden den ikke har java-støtte får du ikke opp DVD-menyene. Mulig noen av de uoffisielle firmare-versjonene allerede har ikset dette. WD kommer også til stadighet med oppdateringer, så kanskje det kommer...
Feil. Javastøtte er irrelvant for DVD-filmer, det er BlueRay som trenger javastøtte (og 1GB minne) for å kunne spille av menyer.
Jeg tror at du mente "kryptering"

Jeg har kopla til en USB-dvdbrenner og det funker toppers å spille av kopierte dvd-filmer, alt fungerer uten noen krøll. Litt tregere å starte opp enn en vanlig dvdspiller, hakker litt (cache/bug?) når jeg trykke på play etter at jeg har trykket på pause. underteksten funker som F. Ser språktekst, og jeg bruker siste firmware.
NMT baserer seg på lisensfri programvare, så det betyr at de fleste mediaboksene støtter ikke DTS og kryptering. (men den har jo da digital lyd ut!)
Jeg har nettopp bestilt denne
her for å få til et mer permament oppsett, da jeg føler meg skitten av å ha to kabler som stikker ut fra fronten.

MKV/konvertete HD-filmer går bra. 1080p i en slik boks er ganske imponerende! Brukergrensesnittet til musikkavspilling suger, jeg skal installere mpd.
(
denne var søt )