Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

2010 Racer

2010 Racer #752323 13/06/2009 18:59
D
Dr. Fabian C. Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
D
Vurderer ny Racer til neste år, men er usikker på hva jeg bør velge. Er det noen som har kontroll på hva som kommer av godsaker til neste år?

Hadde tenkt meg en sykkel som passer til ritt som Enebakk-, Nordmarka Rundt, Lillehammer-Oslo og Norseman, samt noen VeteranCup ritt og et og annet NC ritt.

Sykler idag på en Scott Addict R2 (Small) og er egentlig veldig fornøyd med den.

Er 174 høy og veier 79kg.

F.

"Do. Or do not. There is no try" - Yoda
Re: 2010 Racer [Re: Dr. Fabian C.] #752599 14/06/2009 10:23
D
Diablito Offline
Veteran
Veteran
D
Er det noe "galt" med den du har? Eller begynner den bare å bli noen år, og du har lyst på noe nytt?

Hva med å legge penger i noen skikkelig bra hjul i stedet? Hvis sykkelen kun er 1-2 år, vil du vel ikke merke stor forskjell på ny ramme - i alle fall ikke hvis du er veldig fornøyd med den du har ICON_SMILE

Får vel ikke all verdens av penger igjen for den du har hvis du selger den heller...

NB. Vet jo ikke hvilket girsystem du har på din R2, men jeg byttet fra Dura Ace til Super Record i år, og er utrolig fornøyd med de nye hendlene. Passer mine hender perfekt, og jeg synes de forhøyde "knottene" er supre å holde i på flatene ICON_SMILE

Men slike ting blir jo litt personlige preferanser.

"I ride hard so the pain is over faster" - Marco Pantani

Moderator  support, Valentino