Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Ny rute i Nordmarka

Ny rute i Nordmarka #750442 11/06/2009 08:54
Fetter Anton Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
I går syklet jeg en ny rute. Den gikk fra Sørkedalen opp mot Kikkut og derfra videre mot et sted som het Ullevolsseter. Fra Ullevolsseter syklet jeg i retning Sognsvann.

For en tur!

Tanken på at denne ukjente perlen har ligget rett under nesen min i alle disse årene, får deg til å tenke. Hva mer kan Nordmarka skjule for oss syklister?

Re: Ny rute i Nordmarka [Re: Fetter Anton] #750528 11/06/2009 10:37
Foxhill Offline
Entusiast
Entusiast
Oslomarka har mange fine grusveier som egner seg godt til sykling. Strekningen Ullevålseter-Sognsvann er nok ikke en av dem.

Jeg anbefaler å trekke litt lengre "nord" i marka, her er det mindre trafikk og dermed mer egnet til sykling. Sjekk nettsidene til Friluftsetaten i Oslo Kommune for kart.

Fortell litt om hvor du sykler fra og hvor lange/harde turer du ønsker, så får du nok en del tips fra forumet etterhvert!

"It never gets easier, you just go faster."
Greg LeMond
Re: Ny rute i Nordmarka [Re: Fetter Anton] #751784 12/06/2009 19:06
E
Eager Offline
Medlem
Medlem
E
Sitat: Fetter Anton
I går syklet jeg en ny rute. Den gikk fra Sørkedalen opp mot Kikkut og derfra videre mot et sted som het Ullevolsseter. Fra Ullevolsseter syklet jeg i retning Sognsvann.

For en tur!

Tanken på at denne ukjente perlen har ligget rett under nesen min i alle disse årene, får deg til å tenke. Hva mer kan Nordmarka skjule for oss syklister?

Dette er hjemmebanen for meg og jeg vil si at det er vel bare fantasien og utholdenheten, evt tiden som begrenser mulighetene. Det fine er at man kan skjøte på alt etter lyst. Selv liker jeg ekstrarunden fra Kikut, mot Sandungen, Trehjørningen, Gørja, helgeren veldig bra.

Re: Ny rute i Nordmarka [Re: Fetter Anton] #752951 14/06/2009 19:01
front biker Offline
Besatt
Besatt

For en tur!

***IRONIALARM*** Får utslag på ironigeigertelleren her....

Bli NOTS-medlem! NOTS ivaretar terrengsyklistenes interesser. Se www.nots.no. Gi bidrag til NOTS' stifond Oslomarka - bruk Vipps 13077.
Re: Ny rute i Nordmarka [Re: front biker] #752967 14/06/2009 19:20
pinsky Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
Sitat: front biker

For en tur!

***IRONIALARM*** Får utslag på ironigeigertelleren her....

Enig med "front biker". Dette innlegget er nok skrevet av en av forumets ringrever og ment å hisse opp godtfolket monkey

Having no destination, I am never lost!
Re: Ny rute i Nordmarka [Re: pinsky] #753092 14/06/2009 20:49
eirik-lp Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
hahahah...

Mål 2011: Molde Challenge, Raumerrittet, Grensern under 3:00 og Briken under 3:30

"Du er herre over det ord som ikke er sagt. Det talte ord er herre over deg."

Moderator  support