Ho ho. Er litt brå sint av og til. Grunnen var at Greg hadde jo vunnet men ble så ivirg inn i siste sving at han kom for langt ut og tro ut pedal. Da kommer jeg i stor fart på innsiden og når jeg nærmer meg han så ser han på meg for så og presse meg mot gjerdet. Var ganske sikker på at jeg skulle velte og da kokte det litt rett etter mål. Så var ren refleks på at jeg ville ha han vekk :-)
Men i etterkant når man får roet seg så ser man jo at det ikke er helt bra.
Selger for Brav Teamwear, Swix og Kalas teamwear. Ambassadør for Scott.
Re: Ole Christian "Klemetsen" Fagerli
[Re: olechr]
#75036311/06/200907:24
Er vel noe som heter adrenalin i sånne situasjoner, på den ene sida så SKAL du forbi og slå han, og på den annen side så får du frykten for å tryne skikkelig... rasjonelle tanker finnes i slike hendelser :-)
Ja var jo defor jeg ble så jævlig sint. Han hadde muligheten til å ta 3. plass lett. Når han da driter seg ut/kliker ut pedal i siste sving for så og prøve å presse seg til 3, så kokte det litt. Når han så på meg skjønte jeg nå kommer han til å presse noe som også skjedde. Jeg var helt sikker på vi skulle velte begge 2 da bakhjulet mitt hekter og jeg blir løftet opp.
#75048011/06/200909:37
Jeg sto to meter unna mora di når det innspurten ble vist på storskjermen. Du må ikke gjøre sånt mer, det er ikke bra for henne
Je så innspurten live og i repetisjonene. Jeg var sikker på at dere skulle gå rett i bakken. Dyktig gjort å unngå det, og sannelig ikke dårlig å prøve å smekke til Greg i en sånn trengt posisjon heller.
For meg så det ikke ut som Greg prøvde å presse, men mer som om han ikke klarte å gjenvinne kontrollen etter den anonymous13en. Ligger klippet fra storskjermene ute på youtube eller andre steder?
Forøvrig viser episoden at det aldri lønner seg å gi opp. Jeg trodde du var parkert oppe i svingen når Greg tråkka til, men siden du ikke satte deg opp likevel ble det pallen. God moral!
LarsB
[Re: EBra2]
#75050911/06/200910:13
For meg så det ikke ut som Greg prøvde å presse, men mer som om han ikke klarte å gjenvinne kontrollen etter den anonymous13en.
Filmklippet levner liten tvil om at Greg satt kursen på skrå fra den ene siden av oppløpet til den andre, der Ole kom i langt større fart. Han kikket seg først tilbake, så det virket som en bevisst manøver. Det samme klippet viser at det var et slag som ble delt ut, og ingen dytt. Flott å se gutta skvære opp etterpå. Tipper at Greg hadde litt dårlig samvittighet for skråkjøringa når han uttalte at det var ok å bli "punched in the face".
Jeg sto to meter unna mora di når det innspurten ble vist på storskjermen. Du må ikke gjøre sånt mer, det er ikke bra for henne
LarsB
Ho ho. Og samme dagen hadde hu faktisk stått å grini i langingen med aas gård. For mamma hadde fått beskjed om at jeg lå sammen med de svenskene. Men når jeg kom der gjorde jeg ikke det og rett etter svenskene kom det en sykebil i full fart. Da var hu HELT sikker på at jeg nesten var død og kunne ikke tenke seg at det var mulig at det var en av de 3500 andre i løypa.
#75064811/06/200912:56
sakt nuh dere Erik er dommer og snakker dere for mye om dette, ser dere han neste gang i kappe... ;-)
"Der er nogen, der aldrig laerer at forstaa, at der er noget meget stort og meget stolt i et gigantisk nederlag" - Ole Ritter http://sykkel.hasle-loren.no/
#75128912/06/200908:56