mistenker muligheten for mye frekke stier over trondheimsfjorden. Noen som kjenner området? har uansett tenkt meg dit i sommer for å utforske, om noen skulle være interessert.
Tenkte jeg skulle bruke sommeren til å utforske Osen på sykkel. Mye berg der som jeg tror kan by på spennende sykling. Men for å svare på spørsmålet ditt, har ikke syklet på Fosen enda..
Lykke til og legg for all del ut referat/bildetråd og kart over perler du finner!
Var en ukes tid der i fjor, fikk bare testet ut Råkvåg / Fevåg og Hasselvika området. Kart1 Av de så var vel Fevåg det som ga best inntrykk, en god singeltrack sti som går over halvøya, kan være litt bløtt, men en del utfordringer. Flere små stisnubber, med flott utsikt over til Ørlandet/Hitra på toppen. Stien er merket, ta til venstre der postmerket er på kartet og til ca midt på halvøya, deretter til sørsiden.
Prøvde meg også på veien fra Hasselvika mot Storlidalen, dvs veien som går over(vest) for storlidalen på kartet. Snudde pga tidsmangel, men tror det er mulig å sykle rundt Frengsheia til Refsnes derfra.
Fevågaunet fikk jeg ikke testet, men mulig man kan komme seg rundt der.
kart 2: Går også en skogsvei rundt Råkvåg, merket med rødt på kartet, noe steiner med mose, en fin treningsrunde rundt nesset
Redigert av Arve05; 04/06/200908:36. Rediger grunn: presisering
Rational human beings do not base their decisions on reality but on their understanding of reality and the two are never the same - George Soros
Re: noen som har syklet på Fosen?
[Re: Arve05]
#74479304/06/200908:44