Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Leatt Adventure Nakkebeskyttelse

Leatt Adventure Nakkebeskyttelse #742887 01/06/2009 21:55
Esben N Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
Ny nakkestøtte størrelse Small (4-16år) til bruk for motorsykkel, Downhill, ATV, BMX o.l. Nakkestøtten er kjøpt til en 13 år gammel Downhill-syklist, men ble for liten da den ble plassert utenpå rustning og annet beskyttelsesutstyr. Selges for kr. 1900,-.

Re: Leatt Adventure Nakkebeskyttelse [Re: Esben N] #743194 02/06/2009 12:07
heinrich Offline
Besatt
Besatt
beklager spam i salgstråden (tok ikke sjansen på pm til en helt ny bruker), men se tråden om dette på forumet (deler eller utstyr). Nakkekragen skal under(!!!) rustningen og vil nok være den riktige for han, med mindre han er en liten plugg ICON_WINK Husk og at den har to forskjellige måter den kan justeres på for å bli større. Hvis denne passer meg på 175 på 63kg vil den nok være riktig for de fleste 13åringer og.

som sagt, se tråd og se instruksjonsvideo fra leatt som liggger på youtube. Sa jeg det, den skal under ICON_WINK hehe. om den fremdeles er for liten, beklager spam og lykke til med salget. Fint du kjøper skikkelig beskyttelsesutstyr til poden ICON_SMILE

Re: Leatt Adventure Nakkebeskyttelse [Re: heinrich] #743499 02/06/2009 18:31
Esben N Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
Takk for info!!! Poden skulle bruke den for første gang i NC i Aron i helgen. Der var det bare en(!) som hadde kragen på innsiden av rustningen. Problemet var at han følte han fikk hjelmen imot baksiden av kragen når den var på innsiden av rustningen. Ved å justere den helt ut, ble den akkurat litt for liten til å ha på utsiden av rustningen. Jeg prøvde å sette den på en 12 år gammel gutt (utenpå rustning), og da passet den helt fint!
Ny bruker, ja! Og nå prøver jeg å legge ut mitt første bilde...

Vedlegg leatt-adventure-neck-brace.jpg

Esben
Ivrig terrengsyklist
KCK's DH-sekretær
Re: Leatt Adventure Nakkebeskyttelse [Re: Esben N] #748173 08/06/2009 19:47
Esben N Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
Tråd avsluttet. Ny tråd med ny pris er opprettet!

Esben
Ivrig terrengsyklist
KCK's DH-sekretær

Moderator  support