1stk 29er hjulsett DtSwiss 340nav - Mavic TN719 felger - Aerolite fremme og supercomp bak. Røde nipler frem og blå bak, da dette er sirkus hjul. Brukt max. 10 turer.
3500,-
1stk 29er gaffel DtSwiss XMC 80 - 80mm vandring - qr - lockout max 10 turer på denne.
3500,-
1stk Ventana ElCuervo Dh ramme 2007 modell Sølv - 73mmBB - for 12x150 nav - Fox Dhx 5.0 Str. M - fikk en stein mellom en link så det ble en liten sprekk, som nå er sveiset på et alu.verksted. Uannsett ikke et sted der det er belastning.
4500,- Nypris i 07 var 22.000.
1stk Turner Rail 4x ramme str. M - sort - Romic shock - 4,5 tommer vandring. uknuselig ramme. 3000,- nypris i allefall 5 ganger så mye.
1stk Ventana ElCuervo Dh ramme 2007 modell Sølv - 73mmBB - for 12x150 nav - Fox Dhx 5.0 Str. M - fikk en stein mellom en link så det ble en liten sprekk, som nå er sveiset på et alu.verksted. Uannsett ikke et sted der det er belastning.
4500,- Nypris i 07 var 22.000.
Avsindig billig! Noen må slå til før visakortet går så varmt hos meg at jeg ikke orker å ha det brennende i lomma mer og slår til! ;-)
Hei Joachim Siden du sitter der med et nytt kranklager av denne typen (regner med det er en sånn Mega Exo Quad bearing-greie), hadde du giddet å sjekke med manualen hva som er korrekt spacer-konfigurasjon for 83mm krankhus? Skal det være to på drivsiden og ingen på andre?
Ang. kranklager så var det ikke quadbearing jeg hadde, men er vel slik at det er null på non drive side og 1 på drive side. Dette må man ta med en klype salt da man gjerne må prøve litt forskjellig på forskjellige rammer. F.eks hvis man har kjedefører og sånt. Det har i allefall jeg gjort.