i det siste har jeg syklet skedsmo, frogn, sørum, sørumsand, fetsund, lillestrøm, kjeller og opp trondheimsveien til skedsmo igjen. den runden er ca 5 mil og jeg har redusert rundetiden fra ca 3 timer + og ned til 2 timer og 30 min på den runden... DEtte er vel den runden jeg legger meg på 2-3 ganger uka, med en liten kvikkerstur rundt oppi her.
Skedsmo,Tærud, mot slattum, hellerudsletta. kjeller, lillestrøm og bort leirsund bort frogn og opp er og en tur jeg sykler mye..... etter røykeslutt så er jeg i alle fall ikke redd for at lungene skal komme ut av gapet under stigningene når jeg står og tråkker lenger.....og før peip og surkla det følt opp fra Leirsund he he.
Etter og ha sykla meg bort uttiskaugen der borte ved maura Hurdaltrakten har jeg kjøpt en GPS.... så nå er det bare og klemme til. Kartutskrift fra blekkskriver og svette passer dårlig sammen. Fæle bakker utti der og på denne riksvei 120 fra Maura og inn til Lillestrøm......hard som planke i låra enda he he, men jeg kom da opp alle sammen.
Takknemmelig for flere gode råd og takk for alle så langt :-)