Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Lett og sikker sykkellås..finnes det?

Lett og sikker sykkellås..finnes det? #733667 20/05/2009 10:27
sykkelfantometJF Offline OP
Ringrev
OP Offline
Ringrev
Jeg leter etter en sykkellås som er lett nok til at jeg gidder/orker å ha den med på langtur og sikker nok til at jeg tør å forlate sykkelen en times tid. Og som om ikke det var nok skal helst være billing... Er det noen som har noen tips?

Når det gjelder sikkerhet, bør det kunne være mulig å låse sykkelen fast til noe og låsen må ikke kunne klippes med avbitertang....

Redigert av sykkelfantometJF; 20/05/2009 11:42.

"Wyrd bid ful aræd"
Re: Lett og sikker sykkellås..finnes det? [Re: sykkelfantometJF] #734049 20/05/2009 20:08
Knirkekne Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
LETT og SIKKER er vel to uforenelige ting i låseverdenen@+

Denne fra ABUS er ikke den letteste men jeg kan forestille meg at den flate profilen gjør den kinkig å klippe av... Flatpakket blir den også.

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government.
Re: Lett og sikker sykkellås..finnes det? [Re: sykkelfantometJF] #734357 21/05/2009 12:14
KristianStr Offline
Avhengig
Avhengig
Jeg vil anbefale å se helt bort fra (100%) pris. Ingen vits i å se på nederste hylle om du, ikke har en sykkel som ikke forsvarer det (og lommeboka overlever:-), kan kikke på øverste. Om du finner en sykkel lås du vil ha, har du den sikker i maange år (og sykkelen og)(om du tar godt vare på nøkkelen og, hehe), og du blir kanskje også fornøgd med den (og tilogmed glad i den:-). Og den kan brukes på neste sykkel som kanskje kan forsvare en høyere pris, og kvaliteten gjør at den holder så lenge.

Moderator  support