Det jeg har av sag for å rydde vindfall er for stort til å ha i sekken på en god måte.
Er det noen anbefalinger til en liten og god sag, som går oppi sykkelsekken, til bruk på lett vindfall?
Jeg mener ikke å kutte store tømmerstokker, men stammer på kanskje opp til 10-15cm i diameter. Største sykkelsekken er en TNF Hammerhead, men en Camelbak Mule er mest brukt til kortere turer.
Stig
Re: Liten sag for lett vindfall?
[Re: Furu]
#73183817/05/200917:59
Ei foldesag er sjef til denslags. Eg har ei av veldig god kvalitet, med ca 20cm langt og veldig solid blad. Samanbretta er den og 20cm lang. Eg kan desverre ikkje sei noko om merke, sidan den var far min som kjøpte den, og merket har blitt slitt vekk. Den er visstnok kjøpt på ein heilt vanleg G-sport butikk.
Det ble en Fiskars sag. Likte designet på den, med innskyvbart blad. Bladet holdt seg godt på plass ved bruk, og den passer fint oppi Mule. det står at bladet er 56cm, men det er hele saga. Bladet er ca halve lengden.
Stig
#73260518/05/200920:51
Det ble en Fiskars sag. Likte designet på den, med innskyvbart blad. Bladet holdt seg godt på plass ved bruk, og den passer fint oppi Mule. det står at bladet er 56cm, men det er hele saga. Bladet er ca halve lengden.
Denne har jeg selv brukt i snart to år Godt fornøyd med denne ja
Massevis med smileys i 2012 Nyckelbens-Jonny Jonny Kåstad
Pga monteringsvinkelen på denne sagen (angle of construction) tvinges kroppen til en lett vrikkende bevegelse. Eier er ofte ikke klar over dette, og det blir litt feminint over det hele. Bøgit om ni vill..
Glem yr og e-synsing:JUST DO IT
[Re: Snooze]
#73282019/05/200908:34
Pga monteringsvinkelen på denne sagen (angle of construction) tvinges kroppen til en lett vrikkende bevegelse. Eier er ofte ikke klar over dette, og det blir litt feminint over det hele. Bøgit om ni vill..
Oooops.... lol
Massevis med smileys i 2012 Nyckelbens-Jonny Jonny Kåstad
Er det berre eg som er dårleg å leita, eller finnes ikkje desse i nettbutikken deira? Eg har sett meg lei på dårlege foldesager, så eg kunne godt tenka meg meg ei sånn...
Andreas Tveit
#73321219/05/200918:06