Vet ikke helt hvordan jeg kan "qoute flere" så jeg skriver noen kommentarer til hvert svar.
Fra torekarl; "I tillegg er selvsagt væskebalansen viktig, for meg inntraff det oftere på kveldsøkter etter lange dager med mye kaffe."
Svar: det er stort sett på kveldøktene dette inntreffer hos meg også. De gangene jeg sykler om morgenen får jeg ikke krampene. Kanskje jeg skal kutte ut mengden kaffe om dagen og unngå kaffe før trening (noe som mange mener kan ha en positiv effekt ifm trening). Eller så spiser jeg forholdvis sunt og jeg vil tippe at jeg får i meg nok vitaminer og mineraler (kanskje ikke magnesium?).
Fra Beles; "Mitt tips er å tøye leggmuskelen, og i tillegg massere denne."
Svar: jeg er ikke flink til å tøye, det har jeg aldri vært. Bør kanskje begynne med det. Når det gjelder massasje så er det noe av det verste jeg vet. Kan ikke forestille meg ubehaget det er å få massert leggene

Fra Minsten; Har du prøvd å flytte "klossene" på skoene litt lenger bakover. Jeg var plaget med kramper i leggene og det kom av at "klossene" satt for langt frem på skoene."
Svar: skal forsøke det. Skiftet sko i går og følte at klossene kanskje satt litt langt framme. Men på de gamle trange skoene satt de lenger bak og jeg hadde samme tendenser da.
Ellers så takker jeg så mye for svarene.