"I resigned from work fifty years ago! And what did I do besides read and write? Climb mountains, ski and make love to a wonderful woman..." - Dr A.J. Snow
Det var riktig. Nå er den visst ikke hemmelig lengre
Er det du som har ryddet den Øyvind? Syklet den for 2 uker siden, da var det endel trær over stien. Når vi hadde med sag nå i helgen var den allerede ryddet.
Så mye fin sti med start inne ved Solsetra? Interessant... jeg finner ikke noe kart som forteller om dette.
KO
"I resigned from work fifty years ago! And what did I do besides read and write? Climb mountains, ski and make love to a wonderful woman..." - Dr A.J. Snow
Det er den som går på østsiden av jordet ved Dammen. I 90-graderssvingen øverst på kartet går det en sti (som ikke er vist) vestover, slik at du kommer ut på Orkidehøgda igjen.
Jeg har kjørt denne runden som intervalløkt en gang. Opp på asfalt og ned på herlig sti. Da blir trening morsomt også.
Det er forresten ikke jeg som har rydda. Er generelt en slappfisk, så jeg har ikke med meg sag en gang.
Øivind
21:53 Ride a stiffee and feel the earth move | NOTS | Advarsel! Innlegget kan inneholde ironi.
Har dere syklet inn Olsrudveien og tatt vestsiden av Lauparåsen og så ned til grusveien som går fra nordsiden av Hagatjern bortover mot Konnerud? Har kanskje syklet noen av disse stipartiene, men det kunne jammen vært morsomt med guiding her en gang.
Øivind
21:53 Ride a stiffee and feel the earth move | NOTS | Advarsel! Innlegget kan inneholde ironi.