Jeg har brukt etpar karensdager til stirydding i Blindheimstråkket, selveste perla på Sunnmøre
Den er tørr (nesten helt)
Lang
Passe krøksete...
...og er nå satt i en beskaffenhet slik at den ihvertfall teoretisk er mulig å ta i ett, uten fotisett. Men lett blir det ikke!
Ørlite frisering av en einer eller to, samt flytting av ca fire steiner til, gjør vi på tur opp - så blire "sistemann ned er (sett inn noe som ikke passer)".
Og siden det jo unektelig er tirsdag imorra, formen er for oppadgående og snøen ennå ligger på de høyeste godbitene, tenkte jeg i min frimodighet å invitere til utvidet team-kveld imorra. Oppmøte Blindheim Helsehus (opp bakken fra Shell Vegsund, forbi Rema1000 og første venstre) sikkert sånn i sekstida. Start og stopp samme sted, men ikke samme sti opp og ned

Målet er altså Høgkubben, dvs nedfarten derfra;) Middelet bør være på hjul, om det skal gå sakte nok. Været er ikke en usikkerhetsfaktor - men cruxet blir ikke lettere om det regner

Så det - hjertlig velkommen er den som vil være med!
Håvard
niåttesekstosekstresjutre
Bildene viser gårsdagens kreasjoner - over myrhølet, og over den siste bekken. Hovedtrasé ikke endret noe sted. Noe stein er flyttet før å øke flyt-faktoren. Fremdeles nok stein til alle...
Bildekvaliteten er mobilkamera - ber om forlatelse for dette