Da jeg ikke kom hjem før nå, og sykkelen ikke er blitt klargjort så får jeg avvente til å se når jeg klarer å stå opp i morra :-( Føler meg ganske død etter 2 uker på øvelse... *gjesp*
Ses kanskje!
-Per-Eivind.
Husk å abonere på TERRENGSYKKEL. ffshop.no. Og meld deg inn i NOTS. nots.no
Hei, jeg fikk ikke blitt med i dag, fruen har bestemt for oss at vi skal pusse opp...
Stiller på start 23. så jeg må igjennom før, og jeg tenkte å ta en gjennomkjøring torsdag 7. og lurte på om noen hadde gps-sporet, så kan jeg følge 705'n rundt? På forhånd takk.
Kan melde om supre forhold det aller meste av veien. Garmin melder om 28 km og 734 høydemeter. Med startloop og runding blir det 30 km totalt pr runde. Deledalen er for det meste tørr, men våt i gjørmehullene og myrene. Vi har ikke fått lagt ut kloppene ennå, men de kommer før rittdagen.
Håper den nye avslutningen falt i smak? Kanskje blir det en fellestur til før rittdagen. Samt en dugnad til, minst.
Takk for det ganske så store oppmøtet. Spre det glade budskap.
Øyvind Aas Kollisjonsdukke i permisjon
Re: Fellestur i rittløypa 1. mai
[Re: ]
#72095701/05/200914:51
Jeg hadde med et par venner som er ikke er så erfarene som terrengsykklister, og det ble klart med en gang at de ikke ville klare tempoet (særlig den ene som hadde utalt skepsis på forhånd). Da forlot vi turpartiet (takk til guidene likevel), og følgte løypa i vår egen, mye saktere tempo.
Selv om vi måtte ta det med ro, var det en kjempeløype - veldig variert, pen og morsom. Om det blir en fellestur til før løypa, gleder jeg meg til å bli med på den, kanskje alene neste gang
"How can you call yourself a true tealover if you destroy the flavour of your tea by putting sugar in it? It would be equally reasonable to put in pepper or salt." -George Orwell
Re: Fellestur i rittløypa 1. mai
[Re: marknp]
#72102301/05/200917:28
Fint om det blir en guidet tur til ettersom jeg ikke fikk vært med i dag pga muskelstrekk i rygg. Har syklet løypa flere ganger før, men også interressant å observere og lære av andre som sykler :-D
Fint om det blir en guidet tur til ettersom jeg ikke fikk vært med i dag pga muskelstrekk i rygg. Har syklet løypa flere ganger før, men også interressant å observere og lære av andre som sykler :-D
Jeg skal igjennom 7. mai, og om vi er flere finner vi lettere frem - samtidig er det MYE hyggeligere sammen enn alene. Noen som blir med?
Hadde en flott dag i Østmarka,bortsett fra at jeg rotet meg bort etter slettfjell.Gikk da glipp av vafflene på skullerudstua.Kjipt for meg men... Uansett fikk jeg en god gjennomkjøring av løypa,og deja vu`etter fjoråret hvor jeg ga meg etter en runde.Hadde et ønske om å revansjere meg etter å ha brutt,i fjor.Men må nok innse at det holder med en runde i denne løypa,for meg.Detta er ikke Birken dere,men kanskje det ultimate Terrengsykkelrittet!Forøvrig er det noen som kan hjelpe meg,med hvordan jeg kan forandre påmeldingen til rittet 23.mai?Ønsker ikke 2runder,men har innsett at min kapasitet tilsier 1 runde i denne løypa.Har sjekket påmeldingen på eksponert.no men blei ikke klokere der.