Nad 314 integrert forsterker. Noe er galt med den, da en må bruker nesten hele volum-skalaen for å få nok lyd. Skal du ikke ha på så høyt fungerer den helt greit.
Nad 114 forforsterker. Virker som den skal.
Nad 917 sorround forforsterker. Gammel denne også, men virker som den skal.
Gis bort til den første som sender PM, og som er villig til å komme å hente på Årnes.
Pål Martin
Re: Forum for stæsj som gis bort gratis? Freebie-tråd
[Re: PM_G]
#89320927/02/201007:47
Nad 314 integrert forsterker. Noe er galt med den, da en må bruker nesten hele volum-skalaen for å få nok lyd. Skal du ikke ha på så høyt fungerer den helt greit.
Nad 114 forforsterker. Virker som den skal.
Nad 917 sorround forforsterker. Gammel denne også, men virker som den skal.
Gis bort til den første som sender PM, og som er villig til å komme å hente på Årnes.
Gitt bort!
Pål Martin
Re: Forum for stæsj som gis bort gratis? Freebie-tråd
[Re: PM_G]
#89926911/03/201009:10
jeg gir gjeren vekk noen gammle Oakley sykkel klær som er godt brukt,de har vært med på mang en tur til whistler og The north shore i vancouver om noen føler de trenger nye vibber!
Noen som har et PCMICIA wireless nettverkskort til min slitne bærbare? Min 11MB røk for ikke lenge siden, og jeg lurer på om noen har slike i rotekammeret?
Hei Atle. Jeg har helt sikkert noe sånt liggende og slenge et eller annet sted, men er nok ikke tilbake i byen før et stykke ut i uka, kanskje torsdag. Kontakt meg om du ikke har hørt noe fra andre før det!
A-
Insta VIMEO 2023 Forestal Siryon lett eMTB Ibis Ripley AF Ibis Ripmo Ibis Oso
Re: Eget forum for stæsj som gis bort gratis?
[Re: Tallak]
#90447320/03/201001:55
Jeg har et 3com-kort som kan hentes på Majorstua i arbeisdtid, ellers etter avtale..
-Kisp
Ojda! er det ISA-kort?
BTW - jeg har rydda litt mer her, og har funnet 3 PCI-nettverkskort som jeg gir bort: Intel Pro 10/100, SMC (1000Mhz, muligens defekt?) og no' billig skvip (ADMTek AN 983B) som muligens fungerer helt fint. Alle unixvennlige og behørig oppbevart i ESD-pose.
Sitat: Vanilla Ninja
Jeg tror du trygt kan gå ut fra at kun den siste tingen på lista er tilgjengelig ennå.
Njaa... Hva med "until further notice?" - ikke alt forsvinner med en gang? Jeg har fremdeles noe igjen på lista mi lengre opp (sorry, rekker ikke grave det frem selv. ( jeg må innrømme at jeg ikke alltid følger "until further notice"-klausulen selv...))
F.eks: en flott 2.4ghz CPU? socket 478b. Jeg har den fremdeles liggende her. Ålreit, ålreit da; det er da en Celeron!
stemmer ja. Etter påsken? sender PM. håper at du gidder å lese og svare den.
Gis bort: Jeg er drittlei av IKEA-vekkeklokka mi, jeg orker ikke mer av bruke halv time på å dekode urvisene, den torturerer meg hver eneste gang. Jeg har hatt den i ca 2 år og gidder ikke mer, for jeg skjønner ikke en dritt hver gang jeg ser på den. 8cm diameter, stående i vinkel. Heter Reida RD1658R Gjennomsiktig plastgrei, m/ sølv urvisere og hvit bakgrunn m/ svarte tall. Ganske fin, men ikke for profensjonelle folk!
Et par Dynastar Nova alpinski m/Look Nova binding. Lengde 162 cm. Noen år gamle og rimelige carvingski som har vært brukt noen få ganger. Til dame eller junior. Ikke for de som kjører hardest ;-)
1 x Shimano Biopace chainring trouser / long skirt protector. oval. suit bike with biopace rings from early 90's. Plastic. Not immediately compatible with Rotor Components rings. Screws also available from Shimano Santé range.
Et par Dynastar Nova alpinski m/Look Nova binding. Lengde 162 cm. Noen år gamle og rimelige carvingski som har vært brukt noen få ganger. Til dame eller junior. Ikke for de som kjører hardest ;-)
Send PM om interessant!
Er det virkelig ingen som er interessert i denne go'biten?
M751 XT krankarmer gis bort. Drev følger med, men mottaker må anta at disse er utslitt og bør byttes. Kranken er for Octalink lager, lik det på bildet, men dette følger ikke med.
Fin krank for bysykkel eller enkelt SS-prosjekt?
Hentes i Trondheim.
Armstark var han inte, men svaga ben, det hade han
Re: Eget forum for stæsj som gis bort gratis?
[Re: parob]
#91675310/04/201022:16
Niterider Flamethrower fra 2004-05. Defekt batteri, men dette kan enkelt lages selv om du er litt nevenyttig. Ellers fungerer lykta perfekt. Feste for batteri på rammen. Hjelmfeste og styrefeste for lampeenhet.