1stk rød Merida sykkel med 12" hjul(typisk første sykkel til ett barn) Alu-ramme :-) og OK sykkel (framhjul er uten luft men har ekstra slange som følger med) tror ikke jeg vet hvor støttehjulene er per nå.
1stk Eldre sykkel med 16" hjul som passer til 4åring.
kan hentes på Eiksmarka. Ring eller sms 90752075
Re: Forum for stæsj som gis bort gratis? Freebie-tråd
[Re: Anders]
#187035608/10/201412:23
- 2 x 700C slanger - 1 x seteklemme Ø ca 35mm med hurtigkobling - 1 x seteklemme Ø ca 35mm uten hurtigkobling - 2 x Shimano centerlock sperrering - 1 x 135mm QR-aksling - 1 x Gigant Styrefremspring 115mm nærmere 10 grader - 1 x Uno dimention styrefremspring 100mm ca 5 grader - 1 x Tioga Setepinne Ø31,6mm/L350mm - 1 x SR Suntour XCM fremdemper type TUNG (2,54kg) - 1 x Bakhjul: Mavic Straightpull skive+felgbrems 26" usikker på spec - 1 x Fremhjul: Stammer fra en scott aspect 50 anno 2000 og tidlig. V-brems.
Gi lyd hvis noen vil ha. Kan sikkert sende mot at du betaler. Kan hentes på Fannrem eventuelt på Piren i Trondheim i arbeidstid 09:00-15:00 man-fre.
Redigert av nyzeta; 08/10/201417:34. Rediger grunn: Feil tekst
Croozer 535 sykkelvogn gis bort. Plass til to barn og stort bagasjerom bak.
Dette er første generasjon, den gang de kostet 5000 her hjemme. Vi kjøpte den noe rimeligere på ferie i Danmark.
Det lille handlevognhjulet er litt bøyd etter mye lek i gata, mens joggehjulet har stått ubrukt siden den ble kjøpt, ble påmontert nå i sommer. Så godt som nytt. Vognen har også relativt nye dekk. Regntrekket er morkent og hullete, nettingen er fremdeles i grei stand. Seler i begge setene er fremdeles tipp-topp. Det følger med to sykkelfester, det ene litt modifisert for å passe bedre i dropouten til en av syklene våre.
Gis bort til noen i Trondheim som trenger vognen slik den er, eller trenger den til reservedeler. Ønsker ikke å se den til salgs på Finn om en uke, da kunne jeg heller solgt den selv og tjent noen hundrelapper.
Armstark var han inte, men svaga ben, det hade han
[Re: parob]
#187294413/10/201410:54
Nakamura Summit fra ca. 2007? Avid V-bremser, Deore bakgir. Dempern er en billig suntour og vil ikke gi deg noen annen glede enn at den holder fast hjulet. Bakhjulet høres ut som et jetfly hvis man holder det opp i lufta og snurrer det i en viss fart. Størrelse er visket bort fra ramma, men den passer nok best for 180cm og oppover.
DBS "bysykkel" fra ca. 2000 Drivverk har endel rust og kjeda trenger ei bøtte med wd40 for å reddes. Dekka var nye i 2012 og det ble også satt på ny v-brems bak samtidig. Størrelsen passer til ca. 165-175 tror jeg.
Etter "litt" stell blir det nok flotte sykler for lite krevende turer.
Kan hentes i Trondheim.
Re: Eget forum for stæsj som gis bort gratis?
#188151030/10/201420:46
Noen som har brukt for et par Scarpa T2 telemarksstøvler?
Ble kjøpt det ene året det ikke var tillatt med T1 på Galdhøpiggrennet, så de er ikke brukt noe særlig mer enn den ene gangen.Gode som nye. Str 8.5. Kjøpt på slutten av 90-tallet tror jeg.
Hentes i Oslo
Redigert av Goldrush; 07/11/201413:10.
Absolute certainty is the hallmark of the ignorant.
Re: Eget forum for stæsj som gis bort gratis?
#188730407/11/201419:03
Grønnlakkert ramme, originalt en AIR-ramme i alu som jeg brukte Duxola på og så lakkerte, men har aldri hatt tid til å bygge den ferdig. Gis bort til et godt hjem. Firkantlager (originalt) kan medfølge.
Gis bort i bytte mot litt juleøl av god polkvalitet.
| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
#190161913/12/201419:52
Litt opprydding avslørte en haug CD-plater som kan få et nytt og bedre liv hos noen andre. Litt støvete, men ellers i strøken tilstand. Hentes asap, ellers går de i søpla. Fant mer moro jeg ikke tok bilde av, mye mer av samme slaget, Deadmau5, Tiesto+++
Redigert av Anders A-R; 02/01/201511:13.
| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"