Fungerer prikkfritt, men jeg har rett og slett ikke bruk for den. Jeg spiser ikke brød (gluten-intoleranse).. De få gangene jeg brukte den så var det veldig digg å våkne opp til nybakt brød på morgenen. Befinner seg på Tøyen i Oslo.
- Stefan
Re: Forum for stæsj som gis bort gratis? Freebie-tråd
[Re: Anders]
#139000205/05/201212:49
WTB 9mm framnav. Må ha nye lager, men ellers tror jeg det er brukbart.
63stk 1.8-1.5 svarte DT revo i 248mm.
Ukjent antall DT comp i ukjent lengde, rundt 255-265mm tror jeg (3-kryss skivehjul) Kan sjekke ved interesse.
63 eller 64 stk røde 1.8mm DT nipler. Ukjent (60-64 stk sikkert) antall 2x12mm i både svart og sølv.
Ubrukt LED-driver som booster spenninga. Huske rikke spek, men tanken var å få ca 20V/1A fra et 12V batteri. Usikker på om den faktisk virker, men regner med det
Jeg gir bort min gamle GT Karakoram 1997(?)-modell om noen vil ha. Den befinner seg i Oslo og må hentes. Jeg tror rammen er 18", men er ikke helt sikker. Jeg er 183cm høy og syntes den passet da den var ny. Nå kjennes den gammeldagse geometrien litt rar ut
Ting som ihvertfall ikke virker: - Bakfelgen har et überkast sideveis og må byttes - Trigger på framgiret drar ikke opp til størsteklinga foran
Ting som nok er omtrent utslitt: - Krans, kjede, krankdrev
Om noen vil gi den litt stell så kan det bli en OK by/pubsykkel. Det finnes en del brukbare deler på den om noen vil slakte den. Jeg gir bort hele sykkelen, evt. mottaker får stå for oppstykking om det er aktuelt.
Jeg må kvitte meg med to stykk Malm-kommoder fra Ikea. Må hentes i Oslo. Fargen er utgått. Ser slik ut: Bredde: 80 cm. Dybde: 48 cm. Høyde: 78 cm Gis bort samlet. Send PM.
Redigert av tron; 21/05/201213:02.
Re: Forum for stæsj som gis bort gratis? Freebie-t
[Re: tron]
#140566423/05/201210:26
Legger denne ut her før jeg kjører den til gjenvinningstasjonen på Espehaugen (Bergen). Man vet aldri hva folk kan ha bruk for.
Det er på tide å kvitte seg med denne gamle traveren som har tjent som skole og jobbsykkel de siste par årene. Før dette tilhørte den en annen forumbruker som jeg arvet den av. Den har tjent meg godt, og har faktisk tatt meg Nord-Jylland og Sogn og Fjordane rundt med bagasjebærer og full oppakning. Likevel er den nå i såpass dårlig forfatning at jeg ikke orker å skru mer på den. Overgangen fra studietilværelsen til arbeidslivet har også tatt bort insentivet til å forlenge livet dens, og jeg kan nå legge litt penger i en ny jobbtraver.
Det meste på denne sykkelen er i middels til dårlig forfatning, så jeg kan ikke garantere for tilstand på noen av delene.
Andre features:
To ulike krankarmer, girøre som ikke passer helt, intet kjede.
Likevel kan nok sykkelen bli et utgangspunkt for en jobb/skole/pubsykkel til en som har knapt budsjett og fingerferdigheter. Melder ingen sin interesse blir den skrapmetall innen få uker.
Re: Vrak gis bort mot henting. Gammal Diamant. Bergen.
#140844327/05/201220:11
Skal flytte, og trenger ikke dette lenger. Det er noe Shimano Deore nav/Alexrims-greier, for felgbrems. Det er 2-3 år gammelt, og godt brukt. Dekkene (Spectra regular 37mm) og piggdekkene (Nokian) er det mye igjen av. Kassetten er 11-28 10-delt. Ventilene er type bil. QR følger med, pluss ekstra slange.
Kastes dersom det ikke hentes i løpet av helgen. Bor i Trondheim. Send direktemelding dersom du er interessert.
Redigert av 3A2; 15/06/201209:40.
Re: Hjulsett til hybrid pluss piggdekk gis bort
#142596517/06/201219:22
Har en Rock Shox Duke gaffel liggende, luft og returjustering. Tipper den er fra 2004, fungerer helt fint og lekker ikke luft. Dustseals kan med fordel byttes.
Har også et sett Avid Single Digit 3 vbremser.
Re: Hjulsett til hybrid pluss piggdekk gis bort
#143130024/06/201222:47
Framhjul med Spezialized Stout 9mm QR nav gies bort i Oslo. Lager er ikke 100% smooth, men fullt brukbart. Tektro 160mm skive henger på. Rett og fint sist jeg sjekket.
Gir bort Atomic ski, 190. Dette er gamle, umoderne ski laget for toppturbruk i sin tid (90-tallet). Mye hull i de, men med litt kløkt får du satt på noen Rivabindinger - og vips du har en (oransj) jaktski.
Gir også bort g20 ski med Marker M1. Den ene skia er ødelagt ("tulipantupp") og det er således bindingene som er verdien her. Dette var (trur jeg) toppmodellen fra Marker i sin tid og egnet for racing også i dag (etter hva jeg vet...?). Husker at bindingen var sårbar for snø og kiiip å trøble med ifm skimist i pudder. Gis bort samlet (kun). Send meg PM om du er intr. KUN henting i Trh.
Mvh g
Redigert av Geir_Sint; 21/07/201215:10.
- A loop _spinning_ too fast is a sentrifuge. Cut the rope. (Cujo)
Re: Trh: ski og slalombindinger (Marker M1) gis bort
[Re: Geir_Sint]
#145271730/07/201220:04