Ikea skrivebord så og si skrammefritt gis bort til førstemann som gidder å hente det. Ligger demontert, men tar 3 minutter å montere hvis du har batteridrill..
BRUK HJELM!! Det er vondt nok lell..
Re: Forum for stæsj som gis bort gratis? Freebie-tråd
[Re: Janost]
#120668229/06/201110:29
Man gjør noen bomkjøp innimellom. Jeg har kjøpt en rosykkel, som jeg aldri får brukt. Jeg har vel prøvd den i en halvtime, uten å finne balansen. Jeg vil si den er så godt som ny. Den er noen år gammel, men jeg tror det er denne: 726 King Rowbike Det bør sjekkes at den er skrudd riktig sammen. Jeg er usikker på om den svinger riktig vei!
Nå har den stått i et par år, og tatt opp verdigfull verandaplass. Nå kan den bli din for ingenting. Det er ikke aktuelt å sende den. Den må hentes. Den er temmelig uhåndterlig, og du må ha god plass i bilen.
Redigert av Raindog; 29/06/201110:42.
[Re: Raindog]
#120672529/06/201111:23
Framhjul for V-brems med Shimano Acera nav, Alexrims DA16 felg og 32 eiker. Farge sort, vekt 880g, bilventil. Hjulet er snorrett men er litt skadet i felgkanten. Tror det kan fikses med fint sandpapir.
Gis bort mot henting i Bergen.
Redigert av femte_gir; 01/07/201113:08.
[Re: femte_gir]
#121504213/07/201109:21
Har tre racerstyrer: eit på 40cm, eit på 42cm og eit på 42 eller 44cm. 44 trur eg, det er husbonden sitt.
Eg sit på jobb, og hugsar ikkje kva merke det er (mitt, altså det minste er FSA), dette blei eit litt spontant innlegg, men det kan eg sjølvsagt finne ut. Det er ikkje dei hippaste karbonstyra uansett som de sikkert skjønar.
Putting the "sport" in "transport".
[Re: Trigress]
#122139024/07/201121:15
120cm seng gies bort, Skuteviken i Bergen. Tidspunkt for avhentelse må avtales da jeg er usikker på akkurat når jeg returnerer til Bergen. Med meg har jeg i alle fall ny seng og da må den gamle bort.
[Re: KimNK]
#122311827/07/201116:09
Britax Two Way Elite gis bort. Stolen er brukt til tre barn, og har nok passert sin 'best før' dato angående bruktmarkedet og hva som er salgbart.
Stolen har vært helt topp for oss, og er svært enkel i bruk (i motsetning til en mye dyrere Acta Graco Cosmic XTP som jeg skal selge). Kan brukes både bakovervendt og framovervendt. For bakovervendt montering følger det med stropper som festes i gulvfestene ved bilens fører-/passasjersete.
Bruksanvisningen følger selvsagt med. Stolen gis bort med nyvasket trekk.
Stolen hentes i Trondheim.
Redigert av parob; 07/08/201110:25. Rediger grunn: Send PM hvis noen ønsker å kjøpe Acta Graco stolen. Fin pris til TS brukere
Armstark var han inte, men svaga ben, det hade han
[Re: parob]
#123499314/08/201109:26
Spisestue gis bort! Solid trehvitt bord med avrundede kanter og ekstra innleggsplate. Seks stoler følger med. Bordet bærer preg av å ha blitt brukt, men gidder en å dra over med pussemaskin og legge på et lag med lakk blir det som nytt igjen. Ring meg på 45454033 om du er interessert. Bor på Vikåsen i Trondheim
Fight racism!
[Re: ChristianJ]
#123545414/08/201119:53
Første mann/dame som henter. Holdes ikke av.. Skal ha fest i morra. Tipser her inne nå før annonsen godkjennes, for regner med den går kjapt, så ring og hent...