gis bort.. Har fått den av andre så nå gir vi den videre.. vi fikk den uten madrass så en IKEA madrass som passer sengen kan følge med for 200,- NB! er demontert og klar for avhenting rett v Øvrevoll i Bærum. kontakt meg på telefon 90 752075
Re: Eget forum for stæsj som gis bort gratis?
[Re: skognils]
#100104310/08/201008:28
jeg har ett par hjul; begge 26", bakhjulet er xt nav og mavic 7xx felg og forhjulet er lx nav med ditto felg. for v-brems. leveres med "så mange dekk du vil ha"..
ei pen Merida aluramme str 17" (billig type fra en >4000kr sykkel)
en basskasse som er "uten finish" for 10" element. 43 liter. i MDF
Som Gary Fisher sier "Anybody who rides a bike is a friend of mine"
Det er mye krokete sti mellom vogge og grav
[Re: dominus]
#100465713/08/201021:58
Jeg har flere dører og skuffer til Pax garderobestammer til salgs som gis bort etter oppussing. De er pent brukt og alle deler følger med. Det er Pax Nexus eik dører og skuffer med håndtak av typen Lansa. Dørene passer til Pax garderobestamme i h239 og b50/100. 4 skuffer i kombinasjon med en lavere dør passer i Pax garderobestamme h239 b50.
4 stk dører Pax Nexus eik 50x229 3 stk kombinasjoner med 4 Pax Nexus eik skuffer og 1 Pax Nexus eik lav dør. Utgått modell. Selger også en del Komplement innredning som passer til Ikea Pax: 2 stk buksehenger til skap med bredde 100 cm. 3 stk hyller til skap med bredde 100 cm. 2 stk garderobestang, passer til skap med bredde 100 cm. 1 stk skuff med små rom, passer til skap med bredde 100 cm.
Etter å ha gitt bort en del av det er jeg litt usikker på hva jeg faktisk har igjen, men det er bare å komme innom og ta en titt ved anledning!
| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
Jeg har en forsterker og cd-spiller av typen Audio Innovations Alto som gis bort. På forsterkeren har desverre den ene kanalen tatt kvelden, men jeg antar det er en relativ kurant sak å fikse for en person med litt kunnskaper om elektronikk.
Alto-serien stammer fra midten av nittitallet, og fikk gode kritikker. Utgangseffekten er ca 2x35W (riktignok bare 1x35W på denne....)
Hentes i Oslo
Redigert av KjellMa; 24/08/201012:03. Rediger grunn: henting
Gi noe som varer, gi fan
[Re: KjellMa]
#101748030/08/201015:40
Har et bakhjul som gis bort til en som vil gi det litt kjærlighet. Det har litt kast, og minst tre eiker må byttes, men ingen bulker eller noe som ikke kan rettes opp. Noe er alvorlig galt i bosset eller lageret (sideveis slark i massevis).
Mavix X223 på Shimano Deore 525 nav. Følger med skive.
Hentes på Bislett eller leveres i nærheten av Oslo sentrum.
[Re: KjellMa]
#101814131/08/201010:59
Jeg har en forsterker og cd-spiller av typen Audio Innovations Alto som gis bort. På forsterkeren har desverre den ene kanalen tatt kvelden, men jeg antar det er en relativ kurant sak å fikse for en person med litt kunnskaper om elektronikk.
Alto-serien stammer fra midten av nittitallet, og fikk gode kritikker. Utgangseffekten er ca 2x35W (riktignok bare 1x35W på denne....)
PM på denne! Junior ønsker!
Hentes i Oslo
[Re: jan erik]
#101926101/09/201013:38
Thule takstativ. Aner ikke modellbetegnelse, men det er en type som må klemmes/skrus fast i siden av bilen, med noen små tapper som sikkert skal inn i noen forborrede hull rundt dørene eller noe sånt.
Ikea bordlamper - plexiglassplater satt sammen til en formbar konstruksjon - blått lys. 2 stykker. Tror ikke de produseres mer, men er ganske dekorative dersom man liker blått lys...
Canon Pixma 5200 fargeskriver - gidder ikke ta bryderiet med å lete opp nye patroner til denne.
Bok: Adobe Premiere 6 Bible - jeg har ikke drevet med videoredigering på noen år, og denne er i tillegg ganske gammel.
Redigert av Anders A-R; 01/09/201018:04.
| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
[Re: parob]
#101947801/09/201018:24
M751 XT krankarmer gis bort. Drev følger med, men mottaker må anta at disse er utslitt og bør byttes. Kranken er for Octalink lager, lik det på bildet, men dette følger ikke med.
Fin krank for bysykkel eller enkelt SS-prosjekt?
Hentes i Trondheim.
Ingen som skal bygge SS eller annet budsjettbygg i sommer som trenger krankarmer?
Nå er de vekk.
Armstark var han inte, men svaga ben, det hade han
Jeg har flere dører og skuffer til Pax garderobestammer til salgs som gis bort etter oppussing. De er pent brukt og alle deler følger med. Det er Pax Nexus eik dører og skuffer med håndtak av typen Lansa. Dørene passer til Pax garderobestamme i h239 og b50/100. 4 skuffer i kombinasjon med en lavere dør passer i Pax garderobestamme h239 b50.
4 stk dører Pax Nexus eik 50x229 3 stk kombinasjoner med 4 Pax Nexus eik skuffer og 1 Pax Nexus eik lav dør. Utgått modell. Selger også en del Komplement innredning som passer til Ikea Pax: 2 stk buksehenger til skap med bredde 100 cm. 3 stk hyller til skap med bredde 100 cm. 2 stk garderobestang, passer til skap med bredde 100 cm. 1 stk skuff med små rom, passer til skap med bredde 100 cm.
Etter å ha gitt bort en del av det er jeg litt usikker på hva jeg faktisk har igjen, men det er bare å komme innom og ta en titt ved anledning!
Da var alt dette vekk.
Jeg har en Niterider Digital Evolution jeg ikke trenger. Det var heite saker for noen år siden.
15 watt halogen, med kliss ny pære. Etter husken har den følgende innstillinger
Full styrke Lavere styrke Lavest styrke Blink SOS supersvak "gå hjem når batteriet er flatt" innstilling. Batteriindikator med masse trinn på lampehuset.
Du får med alt på bildet. Dvs lyktehode, skjøteledning, fjernkontroll, Micro Brute smartlader, strømforsyning og batteripakke. Denne er dårlig og jeg har åpnet den for å bytte cellene før jeg ikke gadd mer.
Det du ikke får med er hodebånd, feste på styret, og en del for å feste lykta på de to. Disse delene har jeg resirkulert. Du må også selv holde overgang fra US til norsk kontakt.
Gis bort mot henting, eller jeg sender i posten mot dekning av porto.
LarsB
Re: Forum for stæsj som gis bort gratis? Freebie-tråd
[Re: larsb]
#103595223/09/201021:37
Har oppgradert min Mac mini og har 2 stk 512 MB RAM-brikker jeg ikke trenger. Specs: DDR2 667MHz PC5300 CL5. Passer i ganske mange forskjellige bærbare, vil jeg tro. Ser ca sånn ut:
Kan hentes på Sandaker eller Grønland.
Re: Forum for stæsj som gis bort gratis? Freebie-tråd
[Re: Anders]
#104317304/10/201016:56
KTM regnjakke gis bort. Passer til barn 7-10 år(?) - 63 cm lang i rygg, ca 45 cm ermer. Reflekser på rygg og en i front. Kraftig borelås i rygglomme. Litt slitt KTM-logo på bryst og rygg, ellers i 100% topp stand. Tøff jakke til bl.a. sykkelbruk. Jobber i Tr.heim sentrum, bor på Cha - kom evt og hent/send melding