Hvordan løser Dere fra gal side av Rinnelva logistikken? Kjører Dere direkte opp til vevstuggu eller kommer Dere til meg? Christian og jeg har avmarsj kl 0930 fra en hemmelig møteplass et sted mellom hans hus og mitt hus.
takker for nok en fintur Eirik! det vil komme en video snutt av en del fine nedkjørings partier i løpet av morgen dagen ! Avhenging av formen i morgen da jeg er faktisk er nødt til å være med på julebord i kveld !
Ser rimelig herlig ut det der. Ble fotografering til julekort på Vulusjø'n for min del. Snø i trærne og 5-6 cm på bakken. Go hælg sjøl, å go bedring Harald. Sånn er det å bo for nære elva, kallt der har jeg lagt merke til.
Jo, også en ting til. Da var to turer i Volhaugen unnagjort med BB GG unnagjort. Erfaring; Utmerket grep. Stabilt sideveis. Punkteringssikkert. God på harde oppbremsinger i bratt terreng. Pakker seg for fort i gjørme. Grusom vekt. Grusom rullemotstand. Konklusjon; Hvis ikke Maxxis aspen byr på store overraskelser så bærer det sporenstreks tilbake til Maxxis ardent.
Erfaring; Utmerket grep. Stabilt sideveis. Punkteringssikkert. God på harde oppbremsinger i bratt terreng. Pakker seg for fort i gjørme. Grusom vekt. Grusom rullemotstand.
Jo, også en ting til. Da var to turer i Volhaugen unnagjort med BB GG unnagjort. Erfaring; Utmerket grep. Stabilt sideveis. Punkteringssikkert. God på harde oppbremsinger i bratt terreng. Pakker seg for fort i gjørme. Grusom vekt. Grusom rullemotstand. Konklusjon; Hvis ikke Maxxis aspen byr på store overraskelser så bærer det sporenstreks tilbake til Maxxis ardent.
Vekta på tilsvarende Ardent er ikke akkurat så veldig forskjellig da Men jeg regner med det er 2,25 du skal bruke... Aspen er best som bakdekk,etter det folk skriver på mtbr
Rullemotstand er ikke det jeg legger mest merke til ved et dekks egenskaper på sti akkurat... lol På transport derimot...
Redigert av jonnykast; 28/11/200919:47.
Massevis med smileys i 2012 Nyckelbens-Jonny Jonny Kåstad
Vekta på tilsvarende Ardent er ikke akkurat så veldig forskjellig da Men jeg regner med det er 2,25 du skal bruke... Aspen er best som bakdekk,etter det folk skriver på mtbr
Rullemotstand er ikke det jeg legger mest merke til ved et dekks egenskaper på sti akkurat... lol På transport derimot...
Jeg sammenligner med ardent 2,25 ja. Men uansett så er det like mye GG effekten som sinker dette dekket, ikke bare vekta. Okkesom, det passet ikke min kjørestil. I tillegg så er de solgt også, dansken var raskt på tråden :-)
Det blir ny felles tur oppi haugen i helga foreløpig lørdag ! vi kjører bil til vevstuggu så vi kan sykle hele volhaugen på langs for å få med alle (gull) nedkjøringene ! felles transport !