Takk for turen gutter. Siste del av opptakene ble det ingenting av da minnekortet tydeligvis ikke er i form. Ellers så fungerer ikke venstre tommel. Høyre håndflate er heller ikke god. Venstre øre er rødt og har et pent sår. Venstre lår har en interessant flekk. Hjelmen har et par bulker. føret var mildt sagt krevende men med High roller super tacky hadde jeg spikerfeste.
Nå trekker jeg meg tilbake til ufarlig avstand for å lege mine sår.
Det ble ikke noen langtur,men det ble tur på stier som vi har syklet lite/aldri før i år
Det var ikke våtere enn det bruker å være på høsten Sola skinte i tillegg ganske så fint Så været var med på å gjøre dette til en kjempefin tur Turselskapet var jo også trivelig
En ny sti ble også fotgått og grovryddet av Christian og Erik,mens jeg leita etter saga mi! Saga hadde ramlet ut av sekken på ett eller annet tidspunkt Så hvis noen finner ei Fiskars sag med oransje håndtak,er det muligens min dere har funnet
Bilder kommer kanskje når Christian og Erik får tid til å legge ut...
Massevis med smileys i 2012 Nyckelbens-Jonny Jonny Kåstad
Takk for turen gutter. Siste del av opptakene ble det ingenting av da minnekortet tydeligvis ikke er i form. Ellers så fungerer ikke venstre tommel. Høyre håndflate er heller ikke god. Venstre øre er rødt og har et pent sår. Venstre lår har en interessant flekk. Hjelmen har et par bulker. føret var mildt sagt krevende men med High roller super tacky hadde jeg spikerfeste.
Nå trekker jeg meg tilbake til ufarlig avstand for å lege mine sår.
Det ble såpass ja! Du skal jo alltid være værst også da!
Har aldri helt forstått hvorfor forandre noe som funker !
Enig! Spurte om det samme på " Nytt på terrengsykkel.no" tråd, og fikk til svar at det tilogmed ble bedre? Pføy! Når du lærer deg hvor tungvint det har blitt, orker du ikke legge til bilder. Hvis det er hensikten med ny prosedyre, så funker det fint :-)
Har aldri helt forstått hvorfor forandre noe som funker !
Enig! Spurte om det samme på " Nytt på terrengsykkel.no" tråd, og fikk til svar at det tilogmed ble bedre? Pføy! Når du lærer deg hvor tungvint det har blitt, orker du ikke legge til bilder. Hvis det er hensikten med ny prosedyre, så funker det fint :-)
For min del fungerer det på samme vis som før,siden jeg bruker ekstern bildetjener
Det ble en fin tur, vi var begge i race-modus (skilpaddecupen) Det er nok så fugtigt på disser tragter, så det ble storvask på alt og alle da vi kom hjem
"Kameramannen" heter Andersson og er opprinnelig svenske. Hvis du hører etter så hilser jeg på ham med "Tjena". Han er blir veldig glad hver gang når jeg kaster i ham noen svenske gloser.
Dæven, det var filmen sin. Den ga meg lyst til to ting: 1) ut og sykle sti 2) ta en tur til Verdalsmafiaen og sykle Chucker'n
Definitivt et kvantesprang i kvalitet fra drikkespissfilmene fra SSSiT. Flott variasjon i kameravinkler, og fin miks av musikk og reallyder. Ekstra flott med bremseskvikinga som innleda gitarsoloen.
Men, du skulle jo sykla over plankebrua helt på slutten, Gikke...
btm
Re: Volhaugen, Chuck the movie!
[Re: btm]
#128220118/10/201119:37
Legger meg flat og bøyer meg i støvet Gikke. Filmen din får meg gir meg lyst til å ofre ryggen og hive meg ut i dette nydelige terrenget rett utenfor stuedøra Hvis ryggen fortsetter å være medgjørlig, er det virkelig slike snutter som inspirerer til å ta opp stisykling igjen.(eller med denne kvaliteten har du nok passert "snutte"stadiet) Ser frem til første helaftens sykkelfilm