Som overskriften sier loppemarked på deler. Jeg har ryddet i boden, og funnet en del ting, som jeg ikke har behov for lenger av ymse årsaker, så da kan noen andre få glede av det i stedet.
Shimano deore komplett girpakke. girhendler, m/ vindu, frontskifter, og bakskifter. brukt, men det er fortsatt mye liv igjen. 250,-
I:K:E V-brems sett, foran og bak. satt på en Merida Maroon jeg kjøpte en gang i tiden. 100,-
FSA bashguard, i alu. denne selges hvis budet er godt nok. -har ikke heelt bestemte meg om jeg skal ha denne, eller selge den. får se an om det er none interesse.
Titec: sete.. eller sofa.. merkelig sak. er stock på en Norco vps six.. fin hvis du skal ha vorspiel i skogen.. plass til noen på dette. noen som vi ha??
FOX racing strafer, baggy shorts. Denne er str. 32 i livet, og akkurat for liten for meg.. ( eller jeg er for feit.. :P) 250,-
Sixsixone race kne og legg skydd. str. small. gull verdt ute i skogen, og nedover bratte heng, hvis du skulle havne på den siden av sykkelen. disse er litt brukt, men det er myyye liv igjen. 100,-
Prisene er + frakt. dette er gods som ikke verie all verden, så det koster ikke all verden og få sendt det i posten vil jeg tro. Det kan og hentes.. (hvis du skulle ta turen, eller bo svært nær.. som Diaz sier..)
Ta kontakt her, pm, jorn.helgedagsrud@hotmail.com eller 918 98 353.
lykke til..
Jørn
Redigert av J_A_H; 23/04/200914:25.
Ride it out.. touch the brakes and you'll die..
Re: Deleloppis. shimano, fox recing, six six one osv..
[Re: J_A_H]
#71566323/04/200914:26