1:22:og.noen.sekunder (hvor var mållinjen?), 16:30 i snitt (5 runder). Bortsett fra den første runden som gikk på 16:19 gikk de neste fire i ganske så jevn fart: +- 2,5 sek variasjon på rundetiden :-)
Kurver og slikt er jo noen ganger litt gøy: her kan man tydelig se hvorfor det blir mer og mer slitsomt: bakkene blir brattere og toppene høyere! 7 høydemeter, faktisk. Ok da, en liten endring i lufttrykket underveis kan nok også ha noe med saken å gjøre... Ellers gikk de to første rundene litt for fort, hastigheten ned den brede steinrøysa var høyest på den fjerde runden - 50,7 km/t, på tredjerunden lå jeg bak en rygg (perano) på grusen tilbake, det synes ganske tydelig på pulskurven.
He he, på papiret ser det jo greit ut, men for min del pleier det å være slutt etter halvannen time. Hadde neppe rukket mer enn seks runder før jeg hadde blitt tatt igjen...
Henrik; hørte forresten rykter om at Gaute hadde lovet å stille i elite neste gang om han vant på søndag
Imponerende Gaute Gi den mannen ei teknisk løype og han er på høyde med eliten med en gang.
Hadde vært morro om du hadde satset for fullt bare en sessong Gaute, for å se hvor bra du faktisk hadde prestert. Topp 10 garantert! Hatten av fra 3050
Takk, men nå var det mye ubegrunna smiger her, ass. Vi utenfor eliten er som hederlige mosjonister å regne, mens elitegutta og de beste juniorene er skikkelig spreke. Men så investerer de da også litt mer treninsgtid i den gode formen...
Det er mye mer imponerende å kjøre 7-8 runder med snitt på under 16.30 i den løypa enn å kjøre 5 runder på ca 16.20. Jeg var helt tom ved målgang etter spurten mot Perano som kom som ei kule på slutten.
Ja, jeg nevnte vel at jeg neppe kommer til å stille i eliten uten å ha vunnet i veteranklassen først. Neste ritt går i Drammen 16. mai. Den dagen er det imidlertid også en fotballkamp på Nedre Eiker Stadion, som jeg ikke kan gå glipp av. Her må det prioriteres riktig...
Hmm.. Mulig jeg misforstår, men prioritere riktig? Sitte på en plaststol og se en gjeng med slappe pøbler sloss om en ball eller være supersprek idrettsmann selv og delta i konkurranse...
Mulig jeg misforstår, men prioritere riktig? Sitte på en plaststol og se en gjeng med slappe pøbler sloss om en ball eller være supersprek idrettsmann selv og delta i konkurranse...
Å sitte og se på fotballkamp er noldus. Det beste hadde vært om starten på rittet gikk tidligere, så kunne jeg rukket å gå på pøbben et par timer før kamp også.
ballspill er viktig der jeg kommer fra, serru.
Nuvel, nok om det, mer om noe annet.
Redigert av gauter; 06/05/200909:05. Rediger grunn: Nok
Helt klart Selv skal jeg STÅ på Old Trafford den dagen. Det var et tøft valg, Nedre Eiker Stadion eller Old Trafford, hmmm. Men nå sauser vi til en tråd med ballspill-prat.... igjen
Er så sinnsykt stolt over 2 plassen til Truls. Var ikke mange som hadde trodd han skulle ha ett sånn comeback etter fjortårets sesong
Flere seiere i vente ! Jippi
Hei Vil bare minne om at selv om det kan føles slik, er ikke en 2. plass en seier (selv om det kan føles sånn ;-)). For øvrig vil jeg si at ingenting ville glede meg mer enn at Truls skulle lykkes. Han er en trivelig kar og en flott syklist.
Truls har fra tidligere flere seire i ulike ritt på merittlisten sin, så å si at man, i lys av søndagsens overraskende 2. plass, forventer flere seire, er hverken feil antatt eller feil formulert.
Utrolig bra comeback han har gjort. Oppgraderingen til Truls09 har vært vellykket. Med Service Pack 2, som kommer i løpet av sesongen, kan det bli enda bedre.